Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

ForumCafé

Gestart door Sjors, november 01, 2004, 19:21:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Dit is m dus! Heel heel veel plezier allemaal nog op HF en natuurlijk ook op jullie vakanties! Ik zal veel aan iedereen denken vanaf Kreta :P (tenzij ik misschien een leuk Kretaans meisje tegenkom :P Luc ofzo :p )

Daaaaag! En tot over 2 weekjes! ;)

:-* hillo  :-*

Lies

Ik ben morgen tot donderdag ook weg.. ga wadzeilen met school :)
Zit niet bij fantastische mensen op de boot maar gelukkig wel bij een vriendin ;)
Kom vast vreselijk smerig terug maar goed :P
Tot donderdag! :P of vrijdag als ik donderdag te moe ben :P

li-tje

Veel plezier Elise! Ik ga veel werken nu en dan nog op vakantie. Maar da duurt nog wel ff;)

Lies

zo ik ben weer terug was heel leuk moet nu gaan  :P

Luc

Hier lucje live vanuit Chersonissos, kreta, griekenland!

8)

hillo

en z'n compagnon, Hillo, 15 minuutjes verderop, vanuit Stalis, Kreta, Griekenland!

Lies

*zucht* zomerstilte hangt over hotforum

Marloes

maar nu niet meer want ik ben weer terug :P

De vakantie was superr!!

Lies

welkom terug hoop dat je het leuk hebt gehad!

Marloes

Jaaa,, twas heel leuwk ;D

SpydeR

mooi :D
ik ben net trg van werken ik ga 29 juli op vakantie naar oostenrijk tot 17 augustus
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lies

Ik 12/13 augustus tot 3 sept.. naar Frankrijk heb dr al zin in :)

hillo

#1407
Daar ben ik weer!! Heb Luc vandaag 2x gezien :o 1x op Heraklion (het mini-schiphol van Kreta :P ) en 1x toen ie z'n bagage aan het halen was :P maar nix gezegd, want dat durfde hillootje niet :P

nou, verder was de vakantie echt geweldig! En vanaf nu ben ik wel weer ff'tjes veel op HF, totdat ik veel weg ben enzo, maarja dat spreekt voor zich ;)

Sjors

Heb je hem nog gesproken of helemaal niet? En hoe zijn al die avonturen afgelopen?

hillo

hahahaha :P
gecancelt :( jammer he :P voor jullie dan.. maarja, de kijkcijfers waren te laag :( ze gaan pas door als ik 500.000 euries heb verzameld van jullie :P