Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

ForumCafé

Gestart door Sjors, november 01, 2004, 19:21:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

hahaha idd ja... jammer dat hij heel erg te overdreven was anders had hij veel kunnen betekenen...

li-tje

het zijn opzig wel goede ideen, mar eigelijk alleen om de joden te pesten, omdat duitsers da wel kregen en joden nie.....

EvaiN

en het waren ook dingen waardoor hitler het volk achter zich kreeg, achter elke gedachte zat wel iets wat hij later kon gebruike in zijn oorlog, bijv. de snelwegen kon hij voor zijn leger gebruiken

Ik

idd ja... ik vind het ook nog steeds een wonder dat ze verloren hadden hoor...

Monique

wat is der nou aan winnen en verliezen? ze hebben wel 5 jaar bezet een een heleboel mensen uitgeroeit.....
de goeie overwinnen de slechten uiteindelijk ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Ja, is wel zo.
Maar kijk voor de ene persoon is goed iets anders dan voor de ander.
Dus eigenlijk overwint er wel altijd EEN goede, maar misschien niet de goede voor jou.

Ik

daar zit wat in sjors...

Monique

najaah ;) dan winnen de goeden zeker ;) :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

de goede winnen altijd... daarom zal straks noord-korea winnen van amerika...

Chris.B

kijk joost dit is nou een goed standpunt ;D maar ja fantasie is niet goed genoeg in de echte wereld jammer genoeg :(

iemand nog wat te drinken

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

ja graag. een rumcola. maar amerika verliest wel want noord-korea werkt samen met china dus dan kunnen ze amerika aan. de eu houd zich erbuiten en rusland ook omdat rusland dan na de oorlog d? grootmacht is in het leger. dan heeft rusland ook de kans om de grootmacht te worden in de handel.

Chris.B

zelfs al is de vs in zijn 1tje dan winne ze nog dat komt omdat ze een leger hebben dat zo geavenceerd is dat de wapens van china er niks tegen zijn want niet veel of geen wapen die ze hebben is geavenceerder dan die van de amerikanen

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

ehm... jij weet dus niet hoe de techniek in noord-korea en china is he. dat is het best getrainde leger.


waar blijft mun rum-cola...??

Sjors

Ja waar blijft mijn biertje van bladzijde 1

Ik

maar chris je kan echt niet overal meer verstand van hebben hoor. leuk dat je dat denkt maar rusland zegt het. de eu zegt het en amerika heeft ook verloren van vietnam en ze hebben van japan gewonnen d.m.v. atoombommen. die durven ze nu niet te gebruiken... dus wrom winnen van noord-korea en china...??




maar ik weet dat je zo eigenwijs bent als de pest. je blijft altijd je poot stijf houden. maar we zien wel wie er gelijk heeft over 10 jaar ofzo...