Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Reclames

Gestart door Sjors, augustus 08, 2004, 20:47:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

ja he  :) en wat vind je van die maffia die een paard kopen en dan blijkt het geen racepaard te zijn maar een kunst-loop-paard (of hoe noem je zoiets)...

Sjors

Die is ook leuk, we moeten er maar eens een poll over openen, wat is de leukste reclame.

Ik

ja maar ik heb altijd een reclame in mijn hoofd die dan ontzettend grappig is en dan vergeet ik hem weer das irritant... maar open ook gelijk een poll met de slechtste/irritantste reclame...

Lies

wat vinden jullie die van Schimpie de schimmel? :P

Monique

dead or life,, the difference is so big, the step so small

mailman45

Een vies geel wezen, dat zogenaamd onder je teennagel kruipte, en die ziek maakt. Inmiddels ook genomineerd voor de loden leeuw, voor de verkiezing van meest irritante reclame. Reclame is inderdaad ook niet al te fris, maar je moet er de humor van willen inzien. Het gaat juist om iets dat niet helemaal fris uitziet.........
Hier stond een leuke ondertitel...........

Ik

idd ik vond het een vet geinige reclame... maar ik houd vaak van die ranzige humor... net zoals bij de simpsons... maar de irritantste reclames vind ik de leenreclames... en tegenwoordig ook de postbank... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  >:(

Lies

Ik vond m wel grappig die reclame :P

Ik

die van die citroen met die jehova's getuigen he... er stond in het blad van multikabel dat er op hem gestemd is... als IRRITANTSTE reclame... dat vind ik egt nergens op slaan... waarschijnlijk vinden die jehovagetuigen dat...

Sjors

Hij is heel grappig, maar ik kan begrijpen dat mensen nu dat citro?n praatje wel zat zijn, het is bijna altijd hetzelfde praatje

Monique

ja, ik las t ook!! okee dat praatje word vervelend, maar de reclame is leuk!!!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ja... en postkrdiet en die andere leningreclames (behalve leningman en nieuw truitje) stonden er niet in...  :-\ :-\ :-\ :-\

Monique

ja.. wat voor smaak hebben die mensen!?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

dat weet ik egt nie... wlke reclame ik ook irri vind is die van tictac

Susa

maar irritante reclamens kunnen ook voordeel hebben, je onthoud ze wel. die van tictac is zo vreselijk gemaakt