Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Mop van de dag

Gestart door mailman45, juli 07, 2004, 16:30:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

mailman45

Pastoor staat op het tennisveld een partij te spelen met moeder overste.
De laatste beheerste het spelletje nog niet zo heel goed, en telkens als ze een bal niet raakte, kwam er een knetterende vloek achteraan: "verdomme, mis".
Pastoor kon dat verbale geweld niet zo waarderen, en vroeg aan moeder overste haar taal een beetje te matigen.

Moeder overste kon dat wel begrijpen, en riep: moge god mij straffen met een bliksemschicht uit de hemel als ik me er weer aan bezondig.

Ze speelden verder, en weer miste de non een slag, en riep uit: ''Verdomme, mis".

Op dat moment kwam er een bliksemschicht uit de hemel, die de pastoor dodelijk trof.

"Verdomme, MIS", klonk het van boven.............
Hier stond een leuke ondertitel...........

Ik

er is een man en die gaat naar een boer toe...

"ik heb die koe net ff gemolken en die koe die daar staat maakt ontzettend lkkre melk" zegt de man terwijl hij naar de enige koe in de wei wijst.

"nou" zegt die boer "dat is geen koe en jij was niet aan het melken" ;)

Lies

Een Nederlander, een Belg en een Fransman doen een wedstrijdje hoog springen. De fransman springt over de muur heen. De Nederland net over de muur en de Belg er tegenop.
Wie sprong er het hoogst?



De Belg, want die zag sterretjes.

Ik

hoe zie je dat een dom blondje heeft gecomputerd

de joystick is nat...

li-tje

Een heel arm jongetje wil graag een nieuwe fiets voor Sinterklaas maar zijn gescheiden moeder kan die niet betalen.
Moeder stel voor om een brief aan Sinterklaas te
schrijven waarin hij desnoods om geld voor een nieuwe fiets kan vragen.
Afijn zo gezegd zo gedaan en de brief is gepost aan 'Sinterklaas - Madrid - Spanje'.
Bij DE POST komt deze brief binnen. De
postmeester opent de brief en leest hardop voor:
LIEVE SINTERKLAAS, Ik ben een jongetje van 8 jaar en ik wil heel graag een nieuwe fiets. Helaas zijn mijn ouders gescheiden en is mijn vader met de horizon vertrokken en krijgen wij geen alimentatie van hem dus kan mijn moeder die niet betalen. Ik ben altijd heel lief, ik verzorg mijn zieke moeder en oma en pest nooit mijn zusje. Een nieuwe fiets kost maar 5000 frank. Alsjeblieft, Sinterklaas, wilt u mij helpen?
Liefs, Jongetje.
Afijn, de afdeling van DE POST is zo ontroerd dat ze een inzamelingsaktie houden voor het jongetje om een nieuwe fiets te kunnen kopen. Ze halen 4800frank op en sturen het geld precies op 5 december op naar het jongetje. Het jochie opent de envelop en treft een brief van Sinterklaas aan met het geld voor de nieuwe fiets.
Jongetje blij maar toch een beetje teleurgesteld dat het niet precies 5000 frank is zodat hij zijn fiets nog niet kan kopen.
Het jochie schrijft een brief terug aan Sinterklaas en doet 'm wederom op de post 'Sinterklaas - Madrid - Spanje' De volgende
dag komt ie bij DE POST aan en alle postmannen (en -vrouwen) gaan helemaal uit hun dak...
"JONGENS een brief van het jongetje". 1 persoon opent de envelop en leest de brief hardop voor
LIEVE SINTERKLAAS, Hartelijk bedankt voor het geld voor mijn nieuwe fiets!! Heel lief van u
maar ik kwam 200 frank tekort dus ik kan nog mijn
fiets niet kopen. Ik weet zeker dat u 5000 frank heeft gestuurd, dus die 200 frank zullen de
KLOOTZAKKEN VAN DE POST WEL GEPIKT HEBBEN!!!!! 

Susa

oehhh jos beledigt, goeie mop  ;)

mailman45

Ik zei al: blijft leuk....... :) :) :)
Hier stond een leuke ondertitel...........

Ik

Bush moet bewijzen hoe slim hij is.
Hij moet dan ook 200 fans meenemen om te laten zien dat hij ook best populair is.
Dus hij komt aan met 200 fans.
Hij gaat zitten en de man die de vragen stelt zegt: "hoeveel is 2+2...??"
Bush: "eeeehmmm"... "eeeehmmm".... "4".
Dan hoor je het publiek: "give him a second chance...give him a second chance...".

mailman45

Bill Gates en de vrouw...
Bill Gates besloot eindelijk maar eens een vakantie te nemen. Hij boekte een cruise en ging op weg. Onderweg stak er echter een orkaan op en het schip verging. Na een tijdje spoelde hij aan op het strand van een onbewoond eiland, er waren geen andere overlevenden en alles wat er te eten viel waren bananen en kokosnoten. Hij bracht z'n dagen door met bananen eten en kokosmelk drinken en de zee af te turen naar een teken van leven. Maanden gingen voorbij zonder dat hij iets zag. Op een dag echter zag hij een klein bootje aankomen, het was een roeibootje met aan boord de prachtigste vrouw die hij ooit had gezien. Ze legde aan en liep naar hem toe. "Wat doe jij hier?", stamelde Bill Gates. "Oh", zei de vrouw, "ik ben aan de andere kant van het eiland aangespoeld. "Maar hoe kom je dan aan die roeiboot?" "Die heb ik zelf gemaakt: De roeispanen van bamboe en de boot zelf van het hout van de eucalyptusboom. De kieren heb ik dichtgemaakt met rubber uit de rubberboom." "Maar dat alles zonder gereedschap of machines?" vroeg hij. "Oh, maar dat was geen enkel probleem," zei de vrouw, "de rotsen bevatten een bepaald erts dat metaal bleek te bevatten als ik ze verhitte. Ik maakte gietmallen in de rotsen en zo kon ik gereedschap maken, en daarmee ook machines. Maar eh, heb jij hier iets te eten?" "Alleen maar bananen,"zei Bill Gates. "Laten we dan naar mijn huis gaan," antwoordde de vrouw. En ze roeiden naar de andere kant van het eiland. Daar aangekomen legden ze aan aan een kade en de vrouw voerde hem mee naar een prachtige bungalow. Gates was met stomheid geslagen. "Het is niet veel, maar ja, je probeert er wat van te maken," zei de vrouw. Eenmaal binnen vroeg ze of hij iets wilde drinken. "Nee," zei hij, "ik heb genoeg aan die kokosmelk. "Maar ik heb ook bier," zei de vrouw, "eigengebrouwen weliswaar, maar het is wat. Ik ga me even omkleden. Als je wilt kun je even een douche nemen en je scheren." Hij ging naar de badkamer en vond inderdaad een scheermes gemaakt van bot waaromheen twee schelpen waren gebonden, het werkte perfect. "Deze vrouw is fantastisch!", dacht ie , "wat zou ze nog meer in petto hebben?" Terug in de woonkamer vleide hij zich neer op de bank. De vrouw kwam binnen in een jurkje van zijde, ze kroop naast hem op de bank en begon op een manier die niet veel te raden overliet in z'n oor te fluisteren. "Weet je," zei ze, "we zijn hier nu allebei al een paar maanden, en ik weet zeker dat er iets is iets waar je al die tijd al op wacht, iets wat je al die maanden al gemist hebt..." Ze keek hem diep in zijn ogen, hij kon niet geloven wat hij hoorde. "Bedoel je," begon Gates, "bedoel je dat ik... dat ik vanaf hier m'n e-mail kan checken?"
Hier stond een leuke ondertitel...........

Lies


Susa


Nirvana-mij

 :P hij us veel te lang om te lesen ;)

Monique

doe toch maar.. hijs leuk!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

mailman45

Een Nederlander wilde graag Duitser worden. Omdat die bekend staan om hun welbespraaktheid, en om hun vermogen hun gedachten weloverwogen te uiten, moest de nederlander een hersenoperatie ondergaan, waardoor hij 20 procent meer herseninhoud zou krijgen.

Zogezegd, zo gedaan, de grote dag brak aan, en de Nederlander ging onder het mes.

Na de operatie kwam de chirurg erachter dat er een behoorlijke medische fout was gemaakt, er was geen 20 procent herseninhoud TOEGEVOEGD, maar VERWIJDERD.

Omdat de patient nog op de recovery-afdeling lag, besloot men te wachten tot hij weer naar zijn eigen kamer mocht, en hem het resultaat van de operatie daar mede te delen.

Toen hij weer enigszins bij kennis was, besloot de chirurg het erop te wagen.

Hij begon met het goede nieuws: de operatie was geslaagd. Toen de chirurg de man echter vertelde van de vergissing, was het enige dat de patient kon stamelen: ''Maar amai, zenne". 


Hier stond een leuke ondertitel...........

Lies