Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Mop van de dag

Gestart door mailman45, juli 07, 2004, 16:30:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

mailman45

Een vrouw wilde haar echtgenoot op diens verjaardag verrassen met de kast van zijn dromen. Die was voor een aanbiedingsprijs te koop bij een plaatselijke bouwmarkt.

De bestelling werd een dag voor de verjaardag geleverd, en de vrouw toog aan de slag. Het ging allemaal vrij gemakkelijk, maar toen de kast net in elkaar zat, kwam er een tram voorbij het huis, en donderde het hele zaakje in elkaar. De vrouw liet zich niet uit het veld slaan, en begon van voren af aan.

Maar net toen de kast weer in elkaar stond, denderde opnieuw een tram langs, en kon ze weer opnieuw beginnen. Dit werd haar echter te gek, en ze belde de monteur van de bouwmarkt op. Die stond binnen een half uur op de stoep, en hij dacht de klus eens vakkundig te klaren. De kast stond amper op zijn plaats, toen alweer een tram de pret kwam bederven. De monteur besloot nog een poging te wagen, en kroop vervolgens met een brandende zaklamp in de kast, zodat hij precies kon zien wat er mis ging, als er weer een tram langs kwam.

Intussen kwam de echtgenoot thuis van zijn werk. Die zocht zijn vrouw, en trof haar aan op de slaapkamer. Zijn echtgenote was er helemaal niet blij mee dat de man nu zijn verjaardagskado voortijdig had ontdekt. Hij bekijkt de kast van alle kanten, en ziet na opening van de deuren, tot zijn stomme verbazing de monteur staan.

De echtgenoot riep woedend tegen de monteur: Jij moet wel een heel goede verklaring hebben, om hier op de slaapkamer aanwezig te zijn.

"Heb ik ook", stamelde de monteur, geloof het of niet, ik sta hier op de tram te wachten".
Hier stond een leuke ondertitel...........

Lies


mailman45

Nee hoor, zelf onthouden  :) :) :) :)
Hier stond een leuke ondertitel...........

Nirvana-mij


Sjors

Sta ik laatst in de file draait die vent in de auto naast mij
zijn raampje open... Ik denk dat die iets wil vragen en draai ook
mijn raampje open... Zegt die vent: Ook een scheet gelaten?

Ze deed zo lekker heet.
Ze zei "kom je vanavond, er is niemand thuis".
Waaaw, te gek.
Dus ik ging, belde aan, .. en inderdaad, er was niemand thuis.

Een Franse homo komt aan een benzinepomp en
steekt het tankpistool in zijn gat.
Zegt de uitbater : "?a n'est pas normal"
Waarop de homo : "Non, c'est Super"

Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n Lada".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"

Susa


Ik

deze is voor jou monique  ;) :P...

Waarom hebben vrouwen maar 4 hersencellen?

Voor elke kookplaat ??n.

Monique

goh :P ben ik blij mee hoor!!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ja he... dat d8 ik al... hier nog 1....

Wat is het verschil tussen een vrouw en een batterij...??

Een batterij heeft tenminste nog 1 positieve kant...  :P ;) :) :D ;D

Susa

wat boeien die vrouwen moppen nou, wij weten wel beter, als je zulke slappe humor hebt, moet je wel een zielig leven lijden :P

Ik

oeh... heb ik iemands gevoelige snaar geraakt...??

Monique

nee, maar ze heeft op zich wel gelijk. Ik snap niet echt wat er zo grappig aan is.. en ik zou het ook niet grappig vinden als hetmet anderen zou zijn hoor,, blondjes of weet ikveel,, belgen? dan is t ook niet leuk, dus t gaat niet om t vrouw zijn ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

waar moet het dan over gaan...??

Susa

het moet gewoon grappig zijn, moet ik weer alles voor je uit zoeken, blondjes moppen vin ik ook mega slap... maarja he mensen :P

Ik

ok hier nog 1...

Wat moet je doen als je schoonmoeder in de schijnwerpers staat?
De gaspedaal induwen

is deze wel geoorloofd door de meiden hierzo  :-\

(zeurwijfen  ;))