Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Wat is jouw favoriete sport?

Gestart door U fT. Me, december 12, 2004, 11:02:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

welke sport doe je het liefst

Basketbal
Voetbal
Badminton
Paardrijden
Zwemmen
Tennis

Marloes

Citaat van: Lenwë Culnámo op maart 15, 2006, 16:51:09 PM
Nog een zwemmer!!!
Wat voor zwemmen doe je?
Op welke club?

Ik zwem wedstrijden, en jij?
Bij Platella..

Lenwë Culnámo

Ik ook wedstrijdzwemmen
Bij zv de Gooye in Dirksland

Marloes

SpydeR

jeuh gisteren weer gekeept (A)
19 mei weer :P:D
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Marloes

kga zometeen wedstrijd zwemmen ;D

hillo

kheb nu tennis met schoolgym, eindelijk iets wat ik wél kan! :P

SpydeR

haha lol tennis vin ik ook heel cool
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

kben er dit jaar mee gestopt / pauze genomen en ga volgend seizoen weer verder bij een andere club

SpydeR

okeej ik doe dan nu tafeltennis en waarschijnlijk volgend seizoen ook zaalvoetbal nu val ik soms in maar ga kijken of ik voor vast kan komen :)

Lies

weetje computeren is ook een sport want als je bij je arm net lager dan je elleboog voelt en gaat scrollen voel je dat zo bewegen :P

SpydeR

jeuh dus weer een sport die ik beoefen :P
gewichtsheffe
tafeltennis
zaalvoetbal
computeren
fietsen
hardlopen 

:P

Luc

Citaat van: Elfje99 op mei 15, 2006, 08:50:29 AM
weetje computeren is ook een sport want als je bij je arm net lager dan je elleboog voelt en gaat scrollen voel je dat zo bewegen :P

Ik voel niks :o

hillo

Dan is er iets flink mis met je Luc  :o
Ik voel ook niks

SpydeR

haha ik moest ff zoeken maar dat is idd zo ja :P

Lies

je moet je hand zeg maar je duim onder en derest van je vingers boven en dan net zo onder je elleboog is echt zo! :Pmoet je wel scrollen he :P