Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Wat is jouw favoriete sport?

Gestart door U fT. Me, december 12, 2004, 11:02:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

welke sport doe je het liefst

Basketbal
Voetbal
Badminton
Paardrijden
Zwemmen
Tennis

Lenwë Culnámo

Zit je echt op tafeltennis of doe je het alleen voor de fun? Op school of zo, of thuis ind de garage.

erisanamajen

Sorry, maar ik kan hier niet stemmen. Mijn favoriete sport zit er helaas niet bij.
Mijn sport is skeeleren. :-\

Killerflight

Oh oke dats erg leuk maar dats volgens mij geen sport maar gewoon een hobby. [jumpiej]

Thijs

Citaat van: li-tje op oktober 20, 2005, 20:21:21 PM
kheb owk bruine band mar kga nie meer voor de zwarte denk k. Wij moeten dan eerst zoveel wedstrijdpunten hebben en dan mag je pas een examen doen. Dat is dan wel minder moeilijk. Mar da mag pas vanaf 18 jaar en kben nou 15...

Ohjaa, cool !, Ik ben ook 15, maar ik bgin er al vast mee :P En die punte is wel makkelijk idd, lekekr makkelijk je band krijge ;)

Nicky

Cool, dat Zwemmen hoog staat, Mijn favouriete sport is duidelijk Zwemmen omdat, ik Zwemles geef aan kinderen die voor hun eerste Diploma gaan maar, ook voor hun B of C gaan. En zelf zwem ik 1x in de week maar de laatste tijd minder omdat, ik meer Zwemles geef dat is meestal Donderdagavond.  [jumpiej]

Sjors

ben je ook badmeester of iets dergelijks?

Nicky

Citaat van: Sjors op december 07, 2005, 15:50:07 PM
ben je ook badmeester of iets dergelijks?

Ben nog niet officiel Badmeester maar, binnenkort ga ik de vereniging denk ik overnemen maar, aangezien me leeftijd nog een beetje afwijkt dus conclusie veels te jong ben moet ik nog even wachten.  [jumpiej]

Killerflight

Ah zwemmen deed ik nu heb ik geldproblemen maar anders zal ik ook zwemmen

Killerflight

Jah ik weet er al een maar ik mag gewoon niet van me ma.

Killerflight

Voetbal is eigenlijk een echte mannensport. Meisjes kunnen goed zijn maar die kunnen beter gaan Turnen of Volleyballen. Daar zijn ze goed in ze kunnen ook aardig tenissen.Dus elfje99 kies een van die 3 sports.

Lies

Citaat van: Killerflight op december 10, 2005, 10:39:21 AM
Voetbal is eigenlijk een echte mannensport. Meisjes kunnen goed zijn maar die kunnen beter gaan Turnen of Volleyballen. Daar zijn ze goed in ze kunnen ook aardig tenissen.Dus elfje99 kies een van die 3 sports.
turen vind ik stom heb ik 3 jaar opgezeten maar niet veel aan.. tennisen zat ik ook al aan te denken lijkt me ook wel leuk maar heb momenteel erg last van me arm.. en volleyballen tja dat vind ik niet zo geweldig ;)

Killerflight

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

djwimmy

van mij is et toch voetbal maar ook de formule 1
Posten hier posten daar we posten overal!!

Killerflight