Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opvallende (nieuws)berichten

Gestart door Nirvana-mij, december 16, 2004, 18:46:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

geefjemening_tk

#75

CiteerEen Belgische student die een baantje had bij een supermarkt in Antwerpen is op staande voet ontslagen omdat hij de tekst die onderaan een kassabon staat 'Bedankt en tot ziens', veranderd had in een iets minder vlijende zin: Uw moeder is een hoer.

Supermarkt GB Express kwam er al snel achter wie de dader was. Er wordt overwogen een strafklacht tegen hem in te dienen.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D topactie!!!!! ;D ;D ;D

Sjors

Het is inderdaad een hele grappige stunt, maar ja zullen ze niet allemaal zo over denken

l.u.u.k

Inderdaad,, is niet echt slim van die jongen:D

SpydeR

hij had denk ik een typfout gemaakt.
het moest zijn mijn moeder is een hoer
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Luc

Citaat van: spyder op juli 25, 2005, 17:31:16 PM
hij had denk ik een typfout gemaakt.
het moest zijn mijn moeder is een hoer

Niet echt een typfout he :-\ ... OEPS! Uw getypt ipv Mijn :P

hjaha wel coole actie ;D

Luc


mailman45

Er zijn jongeren die iets tegen buitenlanders hebben, alleen weten ze zelf niet eens wat, ze hebben het alleen maar van horen zeggen dat het stoer staat als je afgeeft op buitenlanders. Ja, en als ze dan horen dat een bepaald merk met buitenlanderhaat wordt geassocieerd, willen zij dat ook dragen.

Maar als je dan doorvraagt: waarom draag je het eigenlijk, en wat heb jij dan precies tegen buitenlanders, dan staan ze vaak met hun mond vol tanden. Blijken dus heel vaak alleen maar meelopers te zijn, die niet weten waar ze het over hebben, en het alleen maar doen om bij een bepaalde groep te horen.

Als het bijvoorbeeld stoer zou zijn om in een roze driedelig pak naar school te gaan, dan zie je ze dat doen, maar als je dan vraagt naar het waarom, dan komt er vaak geen zinnig antwoord uit.

Het is dus niet zozeer Lonsdale zelf, maar het groepsgedrag dat bepaalt wat jij moet dragen. Ik heb altijd gedragen wat ik zelf wilde, me nooit iets voor laten schrijven door de leerling met de grootste bek in de klas. Want daar komt het helaas vaak op neer. Met zo'n figuren heb ik nooit ''vriendjes'' willen zijn.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Eck


barthe

ik vint t echt dom
waarom heeft alles sn betekenis
als je vroeger met bijvoorbeeld lonsdale liep was t niet erg
nu ben je zoon neonazi
ik beodel waarom moet alles zijn teken heben zn merk :S
lost in the arms of destiny

Lies


wicky the viking

waarom wordt die knaap ontslagen ???
omdat de waarheid wellicht hard is ???

mss raar gedacht van mij ; maar ik vindt ontslag in deze te ver gaan

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Luc

te ver gaan? Natuurlijk niet! als je al een beetje boos reageerd op klanten word je daar meteen op aangesproken! En bij zo'n grap word je dus zeker ontslagen.... Wat zouden er dan mee moeten doen.... ???

wicky the viking

nou ik bedoel ; diegene die met dat bonnetje geconfronteerd werd , heeft het toch gemeld
dus ; eigenlijk kenbaar gemaakt dat het de waarheid is tegenover de supermarkt leiding
als hij of zij zich stil gehouden had had niemand er van geweten

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Luc

nee ok... ik zou dat ook zeker niet melden.... lijkt me juist vet als je zon bonnejte krijgt:P

Luc

ja als je je mening geeft moet jem ook onderbouwen