Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opvallende (nieuws)berichten

Gestart door Nirvana-mij, december 16, 2004, 18:46:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

nee, dus eigenlijk gaan wij ook mensen in een hokje stoppen door te zeggen dat die lonsdale mensen zo zijn....  is ook fout dus!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

SpydeR

bij ons mag je nog geneens lonsdale.
maar er is 1 gast die altijd lonsdale droeg.
maar als die weers met z'n scooter aant patsen is en je zegt tegen je frend ,ts patser, dan slaat ie je gelijk op de grond >:(
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

SpydeR

ken hem niet zo goed weet ook niet hoe dattie heet :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

U fT. Me

Sommige mensen doen Lonsdale aan alleen omdat ze het mooi vinden en dan letten hun er niet op waar het eigenlijk voor staat .. Dus de andere mensen denken dan gelijk die is een discriminator .. Of hoe je dat ook zegt :P Maar dan is diegene dat in echt helemaal niet .. Dus ik vin ddat je moet oppassen wat je aan trekt .. Ik vind het zelf best wel belachelijk dat er een merk staat die tegen buitenlanders zijn ...

Monique

t is niet het merk zelf dat tegen buitenlanders is hoor!

Lies

T was laatst ook weer op tv.. de zogenaamde 'lonsdale' jongeren...daar door krijgen ze ook slechte naam..

Monique

psies,, t is de naam die het merk gekregen heeft,, het merk zelf is der niet tege

Lies

nee dies juist tegen discriminatie :-\

mailman45

Ik heb voor de aardigheid eens uitgerekend, wat het totaal kost, om je eigen skelet samen te stellen. Je ziet de pakketten tegenwoordig in de tijdschriftenwinkel liggen. Het eerste pakket kost 2,95, alle volgende pakketten kosten je 6,95. Er zijn 78 delen.

Voor degenen die het wel leuk vinden om het pakket bij elkaar te sparen, lees eerst het volgende:

Je krijgt iedere 4 weken twee delen, het totale pakket kost je 538,10. Daar krijg je een discman, een horloge en nog een ander ''kadootje'' bij, als je je erop abonneert. Als je op je 11e begint te sparen, ben je bijna 15, als je het totale pakket bij elkaar hebt, en dan heb je echt wel andere interesses dan het in elkaar zetten van je eigen geraamte.

? 538,10 voor het complete pakket. Moet je wel geen hond thuis hebben die met de onderdelen aan de haal gaat.
Hier stond een leuke ondertitel...........

li-tje

das duur eej!! Je heb soms nog meer van die acties: kon je je eigen bestuurbare racewagen in elkaar zetten. De mensen waar k doe oppassen, die man is helemaal gek van bestuurbare wagens, en die heeft owk uitgrekend wa t zou kosten om die wagen in elkaar te zetten. Da was 200 euro ofzow, terwijl de wagen nie egt goed is.... Hij heeft een wagen voor de helft die 2x zo goed is..... :-\

Monique

je hebt t ook met zo'n hele paardestal ofzo... nou, da zou k dus noiot willen kopen!

Eliwood

mijn broer droeg lonsdale :P
dus op school zat iedereen naar hem te kijke.

li-tje

renee?? heb k nog nooit gzien 8)

mailman45

Veel van de forummers hier, waren nog piepjong, toen de bende van Marc Dutroux toe sloeg. Sabine is een van de twee overlevenden van de gruweldaden van deze lafaard.

Zij heeft de moed gehad om er een boek over te schrijven, niet alleen voor zichzelf, maar ook voor degenen die dit niet hebben overleefd.

Het boek is ook een aanklacht tegen de maatschappij in het algemeen, die kinderen zoals haarzelf, Laetizia Delhez, Julie Lejeune, Melissa Russo, An Marchal en Eefje Lambrecks, geen of onvoldoende bescherming kon bieden tegen beesten zoals dutroux en zijn bendeleden.

Ik heb het boek gelezen. Ik vond dat ik het moest lezen. Niet uit sensatiezucht, daarvan is bij mij geen sprake, maar wel uit een soort respect voor Sabine, en voor de anderen, die deze gruweldaden hebben moeten ondergaan.

Hebben jullie het gelezen, of is er bij jullie op school over gesproken, laat het in dit topic weten. Vertel wat je ervan vond.
Hier stond een leuke ondertitel...........