Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Prince of Persia

Gestart door ~McDuck*, december 21, 2004, 16:37:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welke PoP vind je het beste tot nu toe?

Prince of Persia
0 (0%)
Prince of Persia 2
0 (0%)
Prince of Persia 3D
2 (50%)
Sands of Time
1 (25%)
Warrior Within
0 (0%)
The Two Thrones
1 (25%)

Totaal aantal stemmen: 4

~McDuck*

Citaat van: wimmy op juni 20, 2005, 13:02:07 PM
Dat zou egt cool weze of 1 keer 1 maken met pistolen en geweren en de rest zou ook wel chill zijn.

Dat is absoluut niet het idee van pop! dat is meer voor tps (=Thirt Person Shooter) en daar zijn er al zat van!

EvaiN

third person shooters zijn er helemaal nie genoeg, op de consoles meer als op de pc en aangezien ik shooters alleen op de pc speel wil ik er een paar op de pc. ik ken er 3: GTA, GUNZ en S?ldner

~McDuck*


~McDuck*

Eindelijk is de titel van de volgende Prince of Persia uit:

Prince of Persia: The Two Thrones

~McDuck*

Vraag veranderd: Wat vinden jullie? En waarom? (uiteraard alles qua gameplay!!!!)

Mijn mening:
Prince of Persia 3D
,Want...
de puzzels waren veel beter dan in welke pop dan ook. Verder waren de gevechten veel levensechter qua slagen en hoe gereageerd werd.

EvaiN

3d, die heb ik nog het meest gespeeld en het meeste lol aan beleefd, andere vondik niets aan, de gevechten waren ook erg leuk daar, vooral met de boog schieten was cool :) de puzzels waren niet egt moeilijk maarja het is dan ook PoP:P

SaiKano

#66
:) Heb 10 min geleden Prins Of Peria: Tho two thrones uit gespeelt echt vet gaafe einde :D



ME 700STE POST :D

Eliwood

zo groot hoeft dat ook weer niet

SaiKano

Natuurlijk wel :P
Je hebt mensen die slecht zien en die moeten het goed zien :P

~McDuck*

Citaat van: Saikano op december 11, 2005, 13:03:00 PM
:) Heb 10 min geleden Prins Of Peria: Tho two thrones uit gespeelt echt vet gaafe einde :D
[...]
Ja? (niet verklappen) is de gameplay ook goed? En binnen hoeveel uur heb je het uitgespeeld?

SaiKano

Ja het gameplay vond ik zeer goed :)

Binnen hoe veel uren tja dat weet ik ff niet want ik heb het in iets van 5 dagen uitgespeelt :P (heb niet heledag gespeelt :P)

~McDuck*

#71
En het beste/leukste gedeelte of actie van het spel is voor jou...? ??? Bijv vechten, of juist springen enzo, of juist iets totaal ander ???

SaiKano

Nou achter een gast sneaken en killen :P dat vind ik zo gaaf bij het spel :o
En ook dat je met 2de gast kan spelen :P tja in kort alles is best wel leuk aan die spel (vind ik :P)

~McDuck*

Ook uitgespeeld ;D

http://ftp.ubi.com/emea/pop3/videos/POPT2T_outtakes.zip
Link met funny movie die je kan zien als je hem uitgespeeld hebt. :P Moet je echt zien :P

The end:


Komt waarschijnlijk nog wel een vervolg (hoop ik).

SaiKano

Ja ik weet die filmpje is grappig.

Maar ik denk niet dat er een vervolg komt omdat, je bij einde hoort dat zijn ...... (hoe noem je dat ook al weer??? zeg maar reis) afgelopen is :P