Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Vuurwerk

Gestart door U fT. Me, december 24, 2004, 18:21:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

U fT. Me

Heej allemaal,,,
Jah strax gaan de winkels weer open (misschien zijn ze al open)
om vuurwerk te kopen. Misschien heb je wel met het vuurwerkspel
gezien wat je wel en niet mag doen met vuurwerk enzo,,,,
maar daarvoor heb ik deze topic niet aangemaakt maar voor een andere reden....
Ik wilde graag van jullie weten wat jullie gaan kopen,
en wat jullie van vuurwerk vinden want sommigen vinden het wel mooi anderen weer stoer
en dan weer anderen verschrikkelijk met die harde knallen!
Wil jij je mening geven wat jij er van vind? Ik zou zeggen mail maar effe en vertel
maar wat jij gaat kopen en wat je van vuurwerk vind

~U ft. Me~

Monique

k vind vuurwerk wel mooi hoor! maar k koop t zelf niet hoor... k kijk wel naar dat van anderen,, en die knal dingen zijn helemaal niets! alleen siervuurwerk... :D
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Citaat van: Monique op december 26, 2004, 15:21:35 PM
k vind vuurwerk wel mooi hoor! maar k koop t zelf niet hoor... k kijk wel naar dat van anderen,, en die knal dingen zijn helemaal niets! alleen siervuurwerk... :D

Dito

Ik

ik koop dingen voor mun ouders... allemaal siervuurwerk... als het boven de 25 euro uitkomt dan moet ik dat deel meebetalen...

li-tje

k koop rotjes omdat mn broertje die niet mag kopen en dan koopt ie ze van mij ::) en nog wa grondbloemen, die zijn wel grappig.

U fT. Me

Wij hebbne elke keer in de wijk een duizendklapper en heel veel siervuurwerk en heel soms hebben we dan nog een lawinepijl erbij. Maar dat kopen wij niet hoor maar mensen in de wijk, maar ik ben dan bij mathilde misschien elise kent haar wel denk ik ;)

mailman45

Gezien mijn leeftijd, koop ik dus geen vuurwerk meer. Ik snap best dat vooral het knalvuurwerk tot de verbeelding spreekt van veel jongeren. Maar wat ik storend vind, echt heel erg storend, is dat hier vanaf half oktober al vuurwerk wordt afgestoken. En niet een enkel rotje, het was regelmatig raak met die chinese rollen.

De laatste keer dat ik vuurwerk heb gekocht, was samen met mijn neefjes (nu 22, 20 en 18 jaar oud....), enkele jaren terug. Daar zat knalvuurwerk bij, maar het leukste waren die fonteinen, die minutenlang de mooiste kleuren uitspuwden. Vuurpijlen, daar was ik niet zo kapot van, dat duurde me te kort, en vond ik zonde van mijn geld.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Lies

Knal vuurwerk vind ik stom..  (en zonde van je geld) en algemeenvuurwerk vind ik saaj.. noujah die kleurtjes zijn nog wel mooj :)

Sjors

Wens hier iedereen een gelukkig nieuwjaar na 24:00..........

Lies


mailman45

#10


Gelukkig nieuwjaar iedereen, vanuit Maastricht
Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors

Heey iedereen,

Namens mij ook iedereen op het forum een gelukkig nieuwjaar

bob

iedereen een gelukkig nieuwjaar ;D

Lies

En veel vuurwerk gezien? Leuke Avond gehad?

wicky the viking

Ik zag vanacht op de BBC het vuurwerk
wat volgens mij geschonken was door de gemeente
aan de inwoners .

Is dat ook niet iets voor hier in nederland ?
al het wat je normaal aan het vuurwerk besteedt naar de gemeente
doen zodat die een gigantisch mooi en proficoneel vuurwerk
kunnen kopen ?

Want het was zeer mooi te zien !

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen