Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Vuurwerk

Gestart door U fT. Me, december 24, 2004, 18:21:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

mailman45

Dan liegt je Ma.

Vuurwerk mag je pas afsteken van 10 uur 's morgens op oudjaarsdag t/m 2 uur 's nachts in de nieuwjaarsnacht.

Als je NU al vuurwerk hebt, is het sowieso illegaal. En het is absoluut niet stoer om het nu al af te steken. Hiertegenover is een jongerenontmoetingsplaats, daar staken ze een eweek geleden zo'n chinese rol af.

Stonden er nog een paar schaapachtig te kijken, toen de rest van het vuurwerk dat ze bij zich hadden, in beslag werd genomen, en zij zelf mee mochten naar het politiebureau.

Mijn katten zijn er bijna een uur door van streek geweest. Normaalgesproken zet ik ze die avond op de badkamer, met de kattenbak en hun voer erbij, zodat ze het knallen niet zo mee krijgen, maar nu ik er niet op had gerekend, waren ze heel lang van streek.

Denk daar dus ook eens aan, als je vuurwerk koopt en (te vroeg) afsteekt.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Killerflight

Jo ik bedoel dat ik zelf al vuurwerk heb
Maar dat licht ergens waar ik nie bij kan komen
als het de waarheid is gaat ze het in november er halen
en kan ik het pas op de goede tijd afsteken
ik gooide verleden jaar een vuurpijl na een politie wage toe was doodsbang maar werdt nie gepakt
ik kan niet wachte totdat het zover is [jumpiej]

Killerflight

Ik heb namelijk ook al meer dan 3 uur aan filmpjes van vuurwerk op me pc en dats nog toenemend.
vooral veel amateur filmpies van mastaline en vuurwerkfilmpjes.nl

Killerflight

Yes ze staken weer rotjes af ik wil dat ook doen:'(

Killerflight

Deze topics worden gesloten.


einde van het jaar gaan ze weer open

li-tje

kneem owk weer wa vuurwerk, kheb 2 doosjes nitraten besteld, das wel illegaal mar mn ouders komen dr tog nie achter:P voor de rest, legaal een slof rotjes, wa grondbloemen en romeinse kaarsen. kheb owk nog hier op zolder of in de schuur wa liggen van vorig jaar, zal k owk wel weer opzoeken, mar kben nie van plan om teveel  uit te geven an vuurwerk.

Killerflight

Ik koop echtr alleen legaal vuurwerk nooit illegaal.

djwimmy

het kan maar 1 keer per jaar dus mag je er wel wa an uitgeven
Posten hier posten daar we posten overal!!

Killerflight

Ik heb het vuurwerk al nu.
En ik heb het 2 weken geleden al wat afgestoken.
Maar ze steken nu elke dag af op plekken waar ik ze alleen kan horen.
En dat is zo gigantisch irritant.
Ik wil meer dan ?50 uitgeven maar heb net zoals altijd ouders die tegenwerken.

djwimmy

ach het gaat toch dat je gewoon wat lol erom heb en wat te doen heb
Posten hier posten daar we posten overal!!

Luc

Citaat van: Killerflight op december 06, 2005, 07:47:41 AM
En ik heb het 2 weken geleden al wat afgestoken.

Dat mag niet

Killerflight

En wat maak jou dat uit, jij doet zeker vaak ook iets illegaal?

Luc

Dat doet iedereen die muziek download.... maar daar kan je mensen en dieren mee schaden, 1x per jaar kan al erg genoeg zijn. Kijk maar eens naar dit:
Citaat van: mailman45 op oktober 18, 2005, 19:16:31 PM
Als je NU al vuurwerk hebt, is het sowieso illegaal. En het is absoluut niet stoer om het nu al af te steken. Hiertegenover is een jongerenontmoetingsplaats, daar staken ze een eweek geleden zo'n chinese rol af.

Stonden er nog een paar schaapachtig te kijken, toen de rest van het vuurwerk dat ze bij zich hadden, in beslag werd genomen, en zij zelf mee mochten naar het politiebureau.

Mijn katten zijn er bijna een uur door van streek geweest. Normaalgesproken zet ik ze die avond op de badkamer, met de kattenbak en hun voer erbij, zodat ze het knallen niet zo mee krijgen, maar nu ik er niet op had gerekend, waren ze heel lang van streek.

Denk daar dus ook eens aan, als je vuurwerk koopt en (te vroeg) afsteekt.

Daar ben ik het helemaal mee eens!

Killerflight

Nou in deze hele straat houden de dieren zelfs van vuurwerk.
Mijn hond is eigenlijk de enigste huisdier.
Me poes is echt altijd weg.
En ik vind het niet stoer om vuurwerk aftesteken. Maar het is een verslaving.

Luc

Citaat van: Killerflight op december 06, 2005, 22:30:21 PM
Maar het is een verslaving.

Ach, ik vind het wel erg makkelijk om te zeggen bij alles "na 3x iets doen ben ik verslaafd"