Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Soaps

Gestart door Susa, juli 11, 2004, 17:07:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

ja, maar dat was niet echt soap 8ig :P ... meer over konijntjes ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies


Susa

ik weet ook niet waar monique het over heeft maar goed :P, maar dat was de forum soap en dan kon je een stukje schrijven maakte niet uit hoelang ..
dacht ik:P

Lies

ow... ok? vat t nie meer  :-\

Monique

haah laat mij maar.. ik ben af en toe vaag.. maar goed.. t is wel een goed id om te doen! wie begint?(ik ben slecht in beginnen ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

ik begin, maar moet je wel wachten, eerst moet iemand anders  ;)
moet ff boeken kaften  >:(

Sjors

In navolging op het vertrek van Geert Hoes (Morris) uit de soap Goede tijden, slechte tijden, zal ook Wouter de Jong uit de soap vertrekken. Wouter, welke in de soap de rol van Milan speelt, gaat een acteursopleiding volgen om zich verder te ontwikkelen. Over zes weken zal hij voor het laatst in de serie te zien zijn. Productiemaatschappij Endemol vindt het jammer dat de Jong de serie verlaat, zij vinden hem vooral erg talentvol. Geert Hoes ging hem eerder al voor. Hij verliet de serie echter voor een rol in de BNN-serie Costa!, welke overigens aanzienlijk minder kijkers weet te trekken dan GTST.

Sjors

Lutein zal twee afleveringen lang de rol van stuntelige barvrouw spelen in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. Koert Jan de Bruin, die de rol van Dennis Tuinman speelt, zal in de serie verliefd worden op Lutein. Hierbij blijft een zoensc?ne niet achterwege... De afleveringen zijn al opgenomen, wanneer ze uitgezonden worden is nog niet bekend. Er schijnt overigens een mogelijkheid te zijn dat Lutein nog een keer terugkeert in GTST, misschien zelfs voor langere tijd...


Lies

Heb af en toe nog een aflevering gezien, maar vind sommige dingen wel nep hoor  :P

Monique

ik ook vooral die benjamin nou.. wat een onzin! staat ie daar maar n btje..vaag
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

ow dat wijf is dom!!, dat is die van die belspellen, heel overdreven kind:P

Lies


wicky the viking

Citaat van: susa op juli 11, 2004, 17:07:05 PM
wat vind jij van soaps? welke volg je? welke vind je schijt irritant? :o
meld het hier!? ;)

"soap" zie ik alleen
onder douche
verder nie

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies

bij de afwas, tenminste opp de camping ook wel :)

Ik

ik kijk geen soaps ik had het is ff gezien en dan is die gast dood en probeert met iedereen te praten enzo vet gaar