Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Soaps

Gestart door Susa, juli 11, 2004, 17:07:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Dat heb ik ook gezien en het is nog zo nep gemaakt ook

Monique

echt gewoon te dom.. ik snap eigenlijk niet dat mensen dit egt kijken willen en het leuk vinden.. ik moet het zelfs opnemen voor me zus... is ze niet helemaal lekker ofzow!!?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ja dat snap ik ook nioet hor... mijn zus kijkt soms gtst maar ze m?et as the world turns kijken en als ze dat niet gezien heeft gaat ze iedereen vragen wat er is gebeurt enzo... vet erg... al die flutsoaps :-\

Monique

vreselijk he:P t enige waavan ik MOET wete wat der gebeurt is is charmed, en n bjte the oc, maar verder...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ja ik vooral charmed en friends maar waar gaat the oc eigenlijk over...???

Monique

uuh over onwijs rijke kinderen in een dorpje of stadje, en die naja,,, daar gaat het eigelijk over.t gaat over ryan, en die was heel arm en toen had ie same met ze broer een auto gestolen, en toen werd ie gepakt en ging ie met de advocaat mee, en een heel verhal nog, en toen uiteindelijk woont ie daar nu ook....
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

o ja aha en is die serie leuk,spannend,......??????

Monique

JAAAAAA
teminste ik vind van wel :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

waar,welke dag en hoe laat komt het...??

Monique

net5, zondag 19.40.....(btje rottijd maar goed)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

dit bericht zal wel verwijderd worden. maar thnx monique  :)

Lies

Citaat van: Ik op september 14, 2004, 18:51:19 PM
ik kijk geen soaps ik had het is ff gezien en dan is die gast dood en probeert met iedereen te praten enzo vet gaar
Dood? Dat bewijst maar weer dat ik weinig kijk. Ik dacht dat hij nog leefde, en zo probeerde contact te maken :-\

Ik

nee maar ik had het ook gevraagd aan mun moeder en zus... en hij blijft maar dat debiele jog lastig vallen met dat irritante lappenpoppie op zijn vinger...

Lies

ow die Robbin zijn broertje, had gehoord, dat hij degene was die zijn vriendin had vermoord ofzo :-\

Ik

ja en dat kind loopt nu nog steeds rond die soap nog irritanter maken...  >:(