Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Nieuws 2006

Gestart door Sjors, januari 08, 2005, 22:17:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

Kunnen de mensen met creative buien zich ook eens uitleven xD

SaiKano

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Trancekill

Lol ik zal ff kijken maar jah designen kan ik toch niet volgens jullie!

Sjors

Citaat van: Trancekill op februari 09, 2006, 07:43:16 AM
Lol ik zal ff kijken maar jah designen kan ik toch niet volgens jullie!

Najah je kan het wel en des te meer je oefent des te beter het wordt.

Luc

iedereen kan het

alleen sommigen gewoon wat minder goed dan anderen

SaiKano

Als ik het kan :) Kan iedereen het :P :)

Trancekill

Jij bent juist heel goed, het is eigenlijk best wel leuk als in het board Design Award komt. Daar kunnen de beste designers om elkaar strijden, soort van voor het logo van de forum maar dan anders, zeker de laatste ronde wordt gevoerd door evain, luc, spyder en saikano.

Luc

Wel een leuk ideetje! Moet het natuurlijk wel om een bepaalde opdracht gaan. Ik wil zoiets opzich wel organiseren :) Meedoen hoef ik niet pers? ;)

~McDuck*

Citaat van: _Luc_ op februari 09, 2006, 17:49:40 PM
Wel een leuk ideetje! Moet het natuurlijk wel om een bepaalde opdracht gaan. Ik wil zoiets opzich wel organiseren :) Meedoen hoef ik niet pers? ;)
Owja zeker doe je mee! Je bent immers de reputatie houder van de HFbanner.

Luc

Ohja :P

Je vergeet mn Beste Sig Award? ?::)

Maar goed... Als er animo voor is (voornamelijk door de designers hier)  wil ik t best organiseren hoor ;)

Luc

[kerst1] [kerst2] [kerst3] [kerst4] [kerst5] [kerst6]

Is sjors gewoon lui of is ie t gewoon vergete weg te halen ? :P

~McDuck*

Sjors? Kun je deze: en deze: vervangen door hun niet transparante broers?

En kun je deze: bij de smilies toevoegen? Als code: :S

Trancekill

Ah dit idee zag ik op een andere forum dus omdat het me zo een leuk idee leek zou het hier passen.
Bv het is nu bijna valentijn dan moet men, een valentijns sig of banner maken van bepaalde grootte enzo.
En wordt natuurlijk bekritiseerd door een bepaalde jury, die best positief kan zijn en is. Dus de deelnemers niet te hard aanpakt. En dan steeds elke keer een nieuwe ronde, waar iedereen elke keer weer aan mee mag doen.

Sjors

Citaat van: Trancekill op februari 09, 2006, 19:07:39 PM
Ah dit idee zag ik op een andere forum dus omdat het me zo een leuk idee leek zou het hier passen.
Bv het is nu bijna valentijn dan moet men, een valentijns sig of banner maken van bepaalde grootte enzo.
En wordt natuurlijk bekritiseerd door een bepaalde jury, die best positief kan zijn en is. Dus de deelnemers niet te hard aanpakt. En dan steeds elke keer een nieuwe ronde, waar iedereen elke keer weer aan mee mag doen.

Ik emld me aan als jury aangezien designen niet mijn beste punt is