Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Nieuws 2005

Gestart door Sjors, juli 13, 2004, 22:27:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Killerflight

Tijd gaat te snel nog even en we hebben 1 miljard mails

Killerflight

Zal ik doen maar wanneer wordt de nieuwsbalk mooier qua achtergrond?Oke hij is al mooi maar blauw is mooier of rood of zwart.

~McDuck*

Heel het forum is geel met orange, dus waarom zou je de balk een andere kleur geven? :P

~McDuck*

Probeer je je eerst maar eens goed te gedragen en aan de regels te houden, dan spreken we elkaar daarna nog wel eens! :P

Luc

Inderdaad. En je word trouwens echt geen actieve user door alleen maar door te posten...

Killerflight

Oh why wordt ik zo geen actieve user.
Sjonge wil alleen helpen door te mailen.

Killerflight

Ah gewoon anders veranderen van klein is ook mooi

Lies

ja maar sosm als je kleuren van iets gaat anpassen lijkt dat heel raar dus we laten m voorloping nog even zo denk ik ;)

Lies

De meeste ondertitels worden benoemt, er zijn forum awards, en dan mag je mensen nomineren, waarvan je denkt ja die verdienen die titel echt. Dan zijn er een paar kandidaten over, die de meeste stemmen hadden. Daarna is de finale zeg maar, en kun je weer stemmen, maar dan op de overgebleven kandidaten. En als je dan wint krijg je een ondertitel ;)

Killerflight

Citaat van: Elfje99 op oktober 08, 2005, 16:22:20 PM
De meeste ondertitels worden benoemt, er zijn forum awards, en dan mag je mensen nomineren, waarvan je denkt ja die verdienen die titel echt. Dan zijn er een paar kandidaten over, die de meeste stemmen hadden. Daarna is de finale zeg maar, en kun je weer stemmen, maar dan op de overgebleven kandidaten. En als je dan wint krijg je een ondertitel ;)

Oke tnx

Lies

:( :( :( :-\ :-\ Lieze heeft heel wat stoms gedaan heeft 3 beweeringen gewist!  :-X :-X ik drukt eiop verkeerde verwijderen  :-[ srry!! [sorry]

Sjors

Het 40000e bericht is alweer geplaatst

~McDuck*

Door wie is het 40 000ste bericht geplaatst?

Sjors

~McDuck*

Gefeliciteerd Elfje!!! [jumpiej]