Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

de PS3 en de Xbox 360

Gestart door Chris.B, maart 15, 2005, 15:11:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

welke console zou je willen hebben als ie nu uit zou komen met deze specs

xbox 2
8 (66.7%)
ps 3
4 (33.3%)

Totaal aantal stemmen: 10

EvaiN

Ik

ja... blijven jullie zo doorgaan... je moet het ook nie gaan vergelijken met een pc he...

~McDuck*

Citaat van: Ik op april 30, 2005, 14:41:16 PM
ja... blijven jullie zo doorgaan... je moet het ook nie gaan vergelijken met een pc he...
Waarom niet, daar gaat het tenslotte toch allemaal om: Gaat de Xbox2 (of de PS3) de PC vervangen omdat gamers er meer in zien?
NIET DUS!
simpel weg omdat de PC al beter dan de Xbox2 is voordat de Xbox2 uitkomt is!

Chris.B

voor budget gamers is de xbox2/ps3 de beste keuze en dus zal eigenlijk kan je zeggen dat pc grootendeels vervangen wordt

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

EvaiN

maar de echte hardcore gamers (like me  ;) ) blijve tog bij de pc, omdat het handiger en beter is, en meestal zijn de games ook beter, maar das een persoonlijke mening

Ik

idd ja das wel waar ja... maar je hebt bij een xbox en ps nooit dat hij hapert ofzo... dat heb je wel bij pc als hij er netaan opkan...

~McDuck*

Dat betekent wel dat de PC betere spellen heeft (kwa kwaliteit)
Maar als het spel haperd kan je de details altijd op minder zettuh -> Je kan dan toch op dezelfde kwaliteit spelen als op PS of Xbox, maar dan met handigere controls! Daarom: PC RULEZ!!!

EvaiN

i agree with him: PC RULEZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    8) 8) ;D :P

Ik

jaja maar dit gaat over de ps3 en xbox2...

stay in topic...

Chris.B

ik verwacht dat sony marktleider blijft met ps3 dat is al zo sinds de playstation en zal voorlopig wel blijven ook

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Citaat van: aloauithawai op mei 02, 2005, 20:38:01 PM
ik verwacht dat sony marktleider blijft met ps3 dat is al zo sinds de playstation en zal voorlopig wel blijven ook
Dat komt omdat er meer spellen uitkwamen voor de PS2. De PS was ook eerder uit en daarom bekender. Nu is de Xbox2 eerder dus zal Microsoft de marktleider worden. (denk ik)

Ik

nou ja.. voor de playstation 1 uitkwam was nintendo echt een marktleider... toen de ps2 en xbox uitkwam de ps2 marktleider... en nu de xbox2 uitkomt... zeer waarschijnlijk hij marktleider

~McDuck*

Een Xbox2 (de eigenlijke naam is Xbox 360 of X360, dus laten we over de X360 praten ;)) krijgt per gebuiker een eigen online status.

EvaiN

nou en wat heb je daar aan, dan kunne mensen zien hoe slecht je een game speelt  ;)

~McDuck*

tis ook alleen maar een mededeling ;D :P