Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

de PS3 en de Xbox 360

Gestart door Chris.B, maart 15, 2005, 15:11:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

welke console zou je willen hebben als ie nu uit zou komen met deze specs

xbox 2
8 (66.7%)
ps 3
4 (33.3%)

Totaal aantal stemmen: 10

EvaiN

zoals gewoonlijk  ;) ::)

Ik

XBOX WINT GEMAKKELIJK....

~McDuck*

Xbox is ook beter... zelfs de Xbox was al beter :P

bibberbakkes

ach ja ik weet het eigenlijk niet maar xbox2 klinkt wel leuk

Eliwood

PS3 natuurlijk want voor die XBOX zullen wel weinig spellen uitkomen net als de vorige en nogal duur.
Maar als ik voor een nieuw systeem ga is het nog altijd  nintendo die boven aan mijn lijstje staat ;)

bibberbakkes

~McDuck*

Citaat van: Eliwood op april 25, 2005, 14:12:37 PM
PS3 natuurlijk want voor die XBOX zullen wel weinig spellen uitkomen net als de vorige en nogal duur.
Maar als ik voor een nieuw systeem ga is het nog altijd  nintendo die boven aan mijn lijstje staat ;)
dan bouw je em toch om???? dan kost het daarna geen enuh cent meer :P nouja een paar dan :P

Ik

ik bouw um om voor ?50 en de spellen zijn dan ?7...

~McDuck*

Chris.B

Citaat van: Curufinw? Telr?nya op april 08, 2005, 23:46:09 PM
Xbox is ook beter... zelfs de Xbox was al beter :P

je moet denken dat er ruim 2 jaar zat tussen het uitbrengen van de ps2 en de xbox dus eigenlijk zou je nu kunne zeggen dat de ps3 het nu zal winne omdat ie later uitkomt en dus nog kan veranderen

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

ps3 en de xbox2 komen rond dezelfde tijd uit... dus das dan wel een goede vergelijking...

Adun

Ja maar of de PS3 dan net zo goed is als de XBox-2 weet ik niet, maaar ik blijf het houden bij de XBox

Citaat van: Ik op april 25, 2005, 18:44:23 PM
ik bouw um om voor ?50 en de spellen zijn dan ?7...

Moeten jullie ook doen, Wie um wil laten ombouwen stuur mij maar een Persoonlijk berichtje

~McDuck*

haha...alleen miss een beetje ver...? :P ach...als ik er 1 zou hebbuh dan weet ik wel van die gassies op te sporen ;) dont worry

Eliwood

Sinds wanneer bouw je hem om als ie nog niet uit is?

~McDuck*

Ach....er zijn meestal al snel mensen die wetuh hoe het moeten. zelfs voor dat ie uit is!  :P