Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Call of Duty (2), Medal of Honor

Gestart door ~McDuck*, oktober 18, 2004, 18:19:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

Ik wil graag een mening en een cijfer over dit spel weten.

Mijn mening:
Het spel is grafisch zeer goed gemaakt. Het werken in een groepsverband is leuk om te doen omdat je het niet op veel spellen hebt. Verder zijn de missies realistisch en zo uit het echt overgenomen, ook zijn ze leuk om te spelen.
Een minpunt is echter wel alleen (vind ik) op het moeilijkst is het leuk om te spelen.

Mijn cijfer: 8,7

Ik

ik heb het is gezien en ik vind het een 9 waard maar ik zou de prijs van cod en van de uitbreiding willen weten... weet iemand die...??

~McDuck*

de prijs van CoD is of was 49,99 euro
van CoDUO is 39,99 euro

Ik

wlk spel is mooier...?? van deze 4...?? medal of honor
                                                             battlefield
                                                             CoD
                                                             CoD-UO
en wlk spel heeft de leukste gameplay van die 4...

~McDuck*

de leukste game play heeft Cod en Cod UO omdat het heel erg in een team verband is ook is dat het spel wat gradisch het best is. (mijn keuze zou dit zijn)
maar als je van spellen houdt waar je alleen een missie moet uitvoeren moet je Medal of Honor spelen.

Ik

~McDuck*

natuurlijk is die mooi, maar CoD is mooier qua grafische details mooier: je hebt er ook een beter PC voor nodig.

Ik

maar jij zei ook: cod voor teamplay en moh voor missies... maar je hebt bij cod tog ook missies... hoeveel sp-missies en hoeveel mp-missies heb je eigenlijk...??

~McDuck*

ja je hebt bij CoD ook missie maar die doe je in team verband (enkele dan niet).
Ik weet niet precies hoeveel missies er zijn van sp bij CoD (15 of zo) je hebt het toch wel in een 10 uurtjes uitgespeeld, maar je krijgt een heel verhaal achter elkaar van 3 personen: Pvt. Martin (Amerikaan), weet ik ff nie en Alex....nogwat (Rus), die onderverdeeld zijn in meerdere missies.
MOHAA heeft daarin tegen een langere speeltijd omdat je het allemaal zelf moet doen (een enkel keertje met zn 2en of 3en) het is onder verdeeld in 7 of 8 missies op verschillende plekken en elk missie heeft ook weer een aantal levels. het totaal aantal levels bij MOHAA is dus meer dan bij CoD. alleen MOHAA heeft maar 7 mp-levels en CoD meer (weet niet precies hoeveel)
MOHAA daarin tegen heeft wel meer uitbreidingen.

Maar als je alles tegenoverelkaar zet zou ik voor CoD gaan want die heeft (vind ik) een leukere gameplay...dat wilde je tog???

Ik

ja dat is zo ja... maar er komt tog binnenkort ook een derde uitbreiding aan van CoD...?? (finest hour) dus ik w8 ff met kopen en dan koop ik ze alle drie voor ?50... maar weet jij ook wlke het leukst is op het internet...?? ik denk zowiezo dak CoD ga kopen hor maar als de mp ??k nog is leuker is dan MoHAA dan weet ik cker dak CoD koop...

~McDuck*

inderdaad ja, er komt ook nog een nieuwe uitbreiding voor CoD. ik hoop dat die even leuk is als CoD en UO.
de mp bij CoD is leuker dan bij MOH omdat bij CoD heb je meer vrijheid. bij CoD met UO erbij zijn er 27 mp lvls, bij MOH 7 (bij de uitbreidingen weet ik het niet).
Ik zou voor CoD gaan omdat de vrijheid in een mp is groter dan bij MOH

Ik

ok thnx ik ben je erg dankbaar voor de info die je mij hebt gegeven... btw leuk plaatje... die had ik eerst ook...

~McDuck*

graag gedaan
als je nog ergens anders in geinterreseerd bent zeg het dan ff dan open ik ff een nieuwe topic

Ik

welke landen kan je allemaal spelen bij singleplayer en welke bij multiplayer...???

LC

Finest Hour is voor de consoles dus met een PC heb je er niet zoveel aan