Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Call of Duty (2), Medal of Honor

Gestart door ~McDuck*, oktober 18, 2004, 18:19:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

En....in v1.1 zitten betere clans
zoals '@llst@rs' en ']X[treme'

EvaiN


Ik


~McDuck*


~McDuck*

Wat vinden jullie de beste/leukste multiplayer map?

~McDuck*

#35
CoD 2 zal oktober 2005 in de winkel liggen.

movies
http://media.pc.gamespy.com/media/620/620769/vids_1.html

screens
http://media.pc.gamespy.com/media/620/620769/imgs_1.html

Geef je mening over het spel!

Eliwood

cool spel ik heb de demo

Ik

is het echt veeel beter dan COD1...??

~McDuck*

ik weet het niet...
de graphics waarschijnlijk wel, maar de gameplay...dat zulle we wel ontdekke

Eliwood

online demo is leuk anders vind ik het te linear

~McDuck*

Jah...het is ook een script-based game. dus je moet het eigenlijk maar 1 x uitspelen en dan gelijk op het moeilijkste niveau. en daarna MP.

EvaiN


~McDuck*

Nee, er is geen demo ook niet online!

Citaat van www.callofduty.nl
Over Call of Duty 2

Geschiedenis
De eerste Call of Duty verbeterde het concept van EA's Medal of Honor en vooral het begin van het Stalingrad-campagne en verdediging van een brug door de Britten waren memorabel. Activision vind het natuurlijk niet leuk dat Ubisoft's Brothers in Arms de mooiste WWII-shooter tot nu toe afleverde en wil met Call of Duty 2 weer bovenaan komen. Gezien de features (en de gelekte screenshots) zou dit best wel eens kunnen.

Engine
Allereerst heeft Infinity Ward een geheel eigen grafische 3D-engine ontworpen die gezien de screenshots tot de absolute top behoort met overbelichting op helmen en het metaal van tanks en dergelijke. Verder is de kunstmatige intelligentie opgepompt en kent deze nu ook het begrip 'verberging'. Gooi je een rookgranaat, dan zal de tegenstander niet kunnen zien wat voor verrassende acties je gaat uitvoeren.
Squad
Net als bij Brothers in Arms zal je het bevel voeren over je squad en de teams daarin. 'supressive fire' en 'flanking' zijn ook in Call of Duty 2 elementen die integraal is in de gameplay. Dit komt het realisme ten goede. De levels in Call of Duty 2 zullen op meerdere manieren uit te spelen zijn.

Het weer
Weerseffecten zullen ook een rol spelen in Call of Duty 2. Zandstormen in de woestijn (eindelijk een Noord-Afrika campagne!) of sneeuwstormen in Rusland zullen er voor zorgen dat soldaten zich verschuilen in hun gebouwen.

Communicatie
De laatste vernieuwing betreft het 'Battle Chatter System'-systeem. Medesoldaten zullen contextgevoelige informatie geven tijdens de gevechten. Daarbij moet je denken aan uitroepen als: "Pas op! Vijand. Tweede raam van rechts op de eerste verdieping!". Deze contextuele informatie stelt jou dan in staat om de bijgehorende actie uit te voeren.

~McDuck*

Als ik zeg: Call of Duty 2, Medal of Honor: European Assault of Battlefield 2. Welke zou je kiezen?

~McDuck*

Ging lekker met skype vandaag met Longbow! Ideaal voor samenwerk!