Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Grand Theft Auto

Gestart door dare dragon, september 05, 2004, 14:25:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik


EvaiN

je kan er een rts van make, een fight game, een platform game, een andere shooter enz, je mag em alleen nie verkope dan moet je eerst de engine kope

~McDuck*

Dan heb je het over de engine. Bij SA is de engine zeer verouderd en daarom kan daar niet zoveel mee. Het enige voordeel is dat ik nu nog weet hoe die ongeveer inelkaar zit. Ik hoop dat bij de volgende GTA wel een nieuwe engine wordt gebruikt

~McDuck*

Even voor dat je het weet...de GTA topics zijn samengevoegd

Runescape freak

ik heb gta vice city, downloaden jullie andere auto's voor in t spel???

~McDuck*

#140
Citaat van: Runescape freak op juni 02, 2005, 15:38:52 PM
ik heb gta vice city, downloaden jullie andere auto's voor in t spel???
ik heb het een poosje gedaan en ik ga het ook weer toepassen voor san andreas
De Suzuki GSX-R 1000 ga ik er denk ik weer inzetten: heel mooi en rijdt lkkr.

http://server5.theimagehosting.com/image.php?img=imagevc.PNG

(verkleind, dus misschien zie je pixels)

~McDuck*

#141
Grand Theft Auto: San Andreas is uit op de PC (en Xbox). Geef je mening over het spel (en eventueel een cijfer)

Mijn cijfers:

Graphics: 7.3
Geluid: 8.1
Vrijheid: 9.3
Gameplay: 9.1

Mening:

Jammer dat ze de oude engine nog gebruikt hebben :-\ daardoor zijn de graphics erg oud vergeleken met andere tps-ers. Maar niet te vergeten dat de vrijheid heel erg groot is. Wat ook zeker de gameplay erg verhoogt. Want wees eerlijk het is altijd wel leuk om lekker rond te scheuren zonder iets nuttigs te doen.

EvaiN

mijn algeme cijfer is een 7,5 , omdat de graphics slecht zijn en de sfeer int spel is veel minder als bij vice city, de vrijheid vind ik dan wel weer een goed punt, maar de muziek is bagger en de wapens zijn echt cool samen met de vechttechnieken

maar het is allemaal: been here, seen that, tenminste das mijn mening

~McDuck*

Citaat van: Longbow op juni 17, 2005, 12:31:12 PM
mijn algeme cijfer is een 7,5 , omdat de graphics slecht zijn en de sfeer int spel is veel minder als bij vice city, de vrijheid vind ik dan wel weer een goed punt, maar de muziek is bagger en de wapens zijn echt cool samen met de vechttechnieken

maar het is allemaal: been here, seen that, tenminste das mijn mening
de sfeer vind ik juist beter. waarom is het volgend jou dan slechter?
ennuh van die muziek en moves ben ik het eens.
Maar heb je het spel al op de PC gespeeld?

djwimmy

Het is een goed spel.Veel groter als vice city ook veel leuker.Je kan er ook meer doen.
Posten hier posten daar we posten overal!!

~McDuck*

Wat ook handig is dat je skills heb voor elk wapen. als die skill vol is dan kan je er iets beters mee. neem ik als voorbeeld een uzi. als de skill vol is dan kan je er 2 dragen. egt handig ;)

djwimmy

En dat je meer spieren kan krijgen en conditie en zulk soort dingen ook eg handig
Posten hier posten daar we posten overal!!

~McDuck*

Ook wel een minpunt is dat als je hard van de motor 'afvalt' dan gaat er haast nix af. In tegenstelling bij Vice City

djwimmy

Maar als je rijdt lijk je veel sneller te gaan als in vice city.En je jammer genoeg niet zelf wa met graffitie spuiten.Bijv je eigen naam.
Posten hier posten daar we posten overal!!

~McDuck*

Dat komt door de Motion blur dacht ik. Het is een beetje nageaapt van NFS vind ik