Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Grand Theft Auto

Gestart door dare dragon, september 05, 2004, 14:25:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

nieuwe autos inzet...?? wat bedoel je met inzetten...??

~McDuck*

auto's vervangen voor anderen bijvoorbeeld een cheetah vervangen voor een Posche 911 Turbo

als er meer vragen over zijn dan maak ik wel ff een nieuw onderwerp

~McDuck*

dus reageer ff als je een nieuw onderwerp erover wilt hebben

Sjors

Ja, idd als de auto's een beetje veranderen, zou ook wel leuk zijn, maar om bijvoorbeel ferrari erin te zetten moet een heleboel geld op tafel gelegd worden.

~McDuck*


Sjors

Je moet betalen om zulke registered en copyright namen te gebruiken, want dit kan ten goede werken van de verkoopcijfers

~McDuck*

nee egt niet je kan gewoon auto's die anderen of je zelf maakt (zeer moeilijk) via een mod instaleren op vice city >ITS ALL FREE< je download gewoon een paar programmatjes en dan kun je een paar auto's downloaden en dan kun je die auto is heel makkelijk in zetten (bijvoorbeeld DE Nissan Skyline R-34 uit 2Fast 2Furious of zo) dat is een van de mooiste auto's en snelste

~McDuck*

#52
De bedoeling is dat ik wil weten of er nog veel mensen zijn die nog niet wisten dat je nieuwe auto's (maar ook nog veel meer dingen) kan veranderen.

(Als je de laatste kiest zeg het er dan even bij hieronder)

Sjors

Het zal wel niet legaal zijn om ze erin te zetten?

~McDuck*

nee, maar het is ook niet verboden.
er zijn ongeloofelijk veel sites waar je auto's en andere mod's kan downloaden.
je kan het spel zelfs helemaal ombouwen tot the matrix of zo

zo ziet het er dan uit


[verwijderd door de beheerder]

Sjors

Aha,

lijkt me weleens leuk om te doen, zolang het allemaal niet verboden is.

~McDuck*

ALS het verboden ZOU zijn dan komen ZE er tog nooit achter, want er zit geen multiplayer op GTA VC; maar die bestaat er wel in een mod

~McDuck*

#57
Elke vraag kan hier beantwoordt worden...al is het met ik weet het niet.

Ook over het veranderen van het spel of/en auto vervangen voor andere zoals auto's uit deze tijd.


[verwijderd door de beheerder]

~McDuck*

Nissan Skyline R-34 uit 2Fast 2Furious

[verwijderd door de beheerder]

Lies

Zou je niet beter een Vice City topic plaatsen, dan kan iedereen die iets wil weten of vragen of gewoon kletsen er over, in een topic terecht?