Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Grand Theft Auto

Gestart door dare dragon, september 05, 2004, 14:25:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

ke

Chris.B

nou gta sa is echt een hele vooruitgang alleen lijkt de grootte van de wereld ten koste van de graphics zij gegaan

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

heb je em al gespeeld op de PC dan? of op de ps?

Chris.B

op de ps2 heb ik m gespeelt ja en het is waanzinnig groot ;D

Westside!!!

~McDuck*

Dat is het nadeel van de console: als het een groot spel is gaat het tenkoste van je grafiphics. bij een PC doen ze er gewoon nog een cd bij en dan heb je de graphics beter dan bij de ps2 en de grootte van de wereld blijft het zelfde.

Chris.B

maar toch het maak dat niet uit want het blijft leuk

Westside!!!

~McDuck*

ik hou zelf wel van goede graphics, ik vindt de graphics van Vice City zelfs nog slecht. maar dat licht miss aan hoe het spel is gemaakt

Chris.B

als je de  graphigs mooier zou makken dan zouden ze een nieuwe engine moeten ontwerpen en dan zou je zelf met ee top com nog net aan het leuk kunnen spelen

Westside!!!

~McDuck*

het kan wel leuker worden gemaakt als de textures groter worden gemaakt ( dan wordt het spel ook wel groter maar dat maakt mij niets uit)

~McDuck*

THIS IS THE NEXT GENERATION!

[verwijderd door de beheerder]

Ik

vice city lijkt het verhaal me leuker dan bij san andreas... dat verhaal van san andreas komt al z? vaak voor... bij vice city is het gewoon missies doen enzo... dat lijkt mij veel leuker...

Chris.B

san andreas heeft een realistischere verhaal dan vice city en bij sa is het ook missies doen dus wat je zegt slaat nergens op

Westside!!!

Ik

God i woke the beast... ik zeg tog ook: dat LIJKT mij veel leuker...

Chris.B

ja maar je praat onzin

Westside!!!

jan

Citaat van: Gangsta Nzl op oktober 18, 2004, 19:45:42 PM
nee egt niet je kan gewoon auto's die anderen of je zelf maakt (zeer moeilijk) via een mod instaleren op vice city >ITS ALL FREE< je download gewoon een paar programmatjes en dan kun je een paar auto's downloaden en dan kun je die auto is heel makkelijk in zetten (bijvoorbeeld DE Nissan Skyline R-34 uit 2Fast 2Furious of zo) dat is een van de mooiste auto's en snelste

net als skins voor je poppekke