Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Need for Speed

Gestart door ~McDuck*, oktober 30, 2004, 20:41:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

(NA DAT JE HET GESPEELT HEBT) NFS: Most Wanted de moeite waard?

Ja, zeker weten!
5 (38.5%)
Ja
2 (15.4%)
Standaard
3 (23.1%)
Nee
1 (7.7%)
Nee, echt niet!
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 12

~McDuck*


~McDuck*


Eliwood

da was sister lydia, wil je alsje blieft nie m'n achter naam zegguh in een topic

~McDuck*


~McDuck*

Citaat van: bibberbakkes op april 25, 2005, 12:03:22 PM
het is wel tof vooral die 350z
Die ziet er getuned inderdaad erg goed uit: zie het 1e berichtje

~McDuck*


Ik

wat is het verschil tussen most wanted en underground 2...??

~McDuck*

Underground 2 was simpel weg je auto tunen en upgraden en de beste worden.
Most Wanted is een combinatie van Underground 2 (dus ook met die vrijheid) en Hot Pursuit 2.
Dat betekent dat je weer politie heb, die dat ze zeggen slimmer en beter is. Ook zoals je kan zien op een plaatje die ik eerder gepost heb dat je BMW's heb; dus de kans bestaat dat auto's als Lamborghini enzo er ook in staan ;D  ;)

Ik


~McDuck*

Citaat van: Curufinw? Telr?nya op april 25, 2005, 11:38:07 AM
Het is bekend dat het november 2005 wordt dat hij uit komt.... wel snel!!!!!!!!

Ik

oh ja... srry... dat had ik niet gelezen... maar ?cht snel vind ik het niet...  :-\

mja ik ben ongeduldig als het gaat om spellen  ;)

~McDuck*


Ik

nou ja... wat is fanatiek... maar ik vind zelf van wel ja...

~McDuck*

Even voor dat iedereen het weet...ik heb de NFS topic samengevoegd of verwijderd. (4 was een beetje te veel :P door mij schuld  :-\ :P)

~McDuck*

#179


Trailer:
http://www.eagames.com/official/nfs/mostwanted/us/videos.jsp

Screenshots:
http://www.eagames.com/official/nfs/mostwanted/us/screenshots.jsp

De trailer ziet er egt goed uit...ik krijg nu al zin in het spel!

Citaat van www.nfsmostwanted.nl

Gameinfo

De opvolger van Need For Speed Underground2, in NSF: MW zal je je eigen auto weer kunnen tunen en in de streetstyle kunnen racen!
Maar nieuw in deze versie is dat je kan worden achtervolgd door politie`s wat we kennen van: Need For Speed: Hot Persuit 2

Dit stond op de officeele website van NFS:MW
" Combining the thrill of illicit street racing and tuner customization with the intensity of strategic police pursuits that rivals any Hollywood-style chase scene, Need for Speed Most Wanted challenges players to become the most notorious and elusive street racer."

Need for Speed Most Wanted is een unieke, razendsnelle, meeslepende game binnen de race genre. Je kan je Rap Sheet
(strafblad) uitbreiden en je reputatie opbouwen om op de Black List
( zwarte lijst ) van de meest gezochte straatracers te wereld!
Net zoals in nfsu2, kan je een een dynamische open wereld rijden, maar ook nieuwe dingen. Een nieuwe gameplay, uitgebreide tune en verfraaiings mogelijkheden, sportwagens, musclecars en superwagens.
Ook kun je in NFS:MW achterna worden gezeten door politie`s, wat je ook in NFS Hot Persuit vind, maar in NFS: Most Wanted zal de politie een stuk slimmer zijn en zullen ze er echt alles aan doen om je te pakken! Het is niet meer dat als je 100 meter voor ze rijd de politie opeens weg is.
Ook zal je auto schade kunnen oplopen, dit is maar lichte schade! Het is niet zoals Burnout een beuk game met echt extreme schade, zodat je hele voorkant weg is, of de helft van je auto er afligt. Wel kan je ruit eruit ofzo, maar dus geen extreme schade.

Need for Speed: Most Wanted zal uitkomen voor alle consoles. Dus Xbox, Playstation2, GBA, Nintendo DS, PSP, Gamecube, Pc en Next gen console. Het wordt ontwikkeld door EA Canada.

De game staat geplanned op 6 November 2005"Q3-2005"