Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Hot Forum Logo

Gestart door ~McDuck*, juni 01, 2005, 15:22:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Ok,, hier in de 2 favoriete kleuren = Zwart en Oranje! (mengeling van rood en geel, de 3e en 4e favoriete kleuren ;) )

Hij lijkt op een van de logo's ... maar omdat hij wel goed was heb ik dus bijna dezelfde gemaakt alleen dan met andere kleuren ;)

Edit: De 2e toegevoegd.... voor als het zwarte te donker is!

~McDuck*

Citaat van: _Luc_ op augustus 04, 2005, 16:00:31 PM
Ok,, hier in de 2 favoriete kleuren = Zwart en Oranje! (mengeling van rood en geel, de 3e en 4e favoriete kleuren ;) )

Hij lijkt op een van de logo's ... maar omdat hij wel goed was heb ik dus bijna dezelfde gemaakt alleen dan met andere kleuren ;)

Edit: De 2e toegevoegd.... voor als het zwarte te donker is!
Nee het zwarte idee is juist mooi! Dat moet je erin houden...
Alleen het is een beetje 3 kleurig: zwart wit oranje; geen rood of geel dus.
De eerste lijkt een beetje plat; dat komt door die lijnen in horizontale richting.
Bij die tweede lijkt dat minder, misschien kan je wat met deze info?

Luc

Ja thnx,, s wel fijn om wat reacties te horen... kan ik weer verder photoshoppen ;)

EvaiN

gebruik jij adobe photoshop of paint shop pro?

Luc

Lies

ik vind de eerste die je plaatste, die met dat rood het leukste :-\

Luc

Citaat van: McDuck op augustus 04, 2005, 22:14:08 PM
Nee het zwarte idee is juist mooi! Dat moet je erin houden...
Alleen het is een beetje 3 kleurig: zwart wit oranje; geen rood of geel dus.
De eerste lijkt een beetje plat; dat komt door die lijnen in horizontale richting.
Bij die tweede lijkt dat minder, misschien kan je wat met deze info?

Ik denk niet dat er te veel kleuren in moeten komen... 4 maximaal lijkt me.. anders krijg je zo'n regenboog-effect.

En bij die eerste... als ik die lijnen ook verticaal maak,, zou hij dan mooier (en niet te plat) zijn?

Maar goed..nu naar bed ;D

~McDuck*

Citaat van: _Luc_ op augustus 13, 2005, 02:06:11 AM
Ik denk niet dat er te veel kleuren in moeten komen... 4 maximaal lijkt me.. anders krijg je zo'n regenboog-effect.
...
Zwart en wit zijn geen kleuren.

Luc

Nee ok maar dan 3 of 4 kleuren (+zwart en wit) lijkt me toch erg druk! Als ik nou die draden aan de achterkant 3 verschillende kleuren geef (geel rood oranje) , de letters wit en de hoofdletters groen of blauw?

~McDuck*

Citaat van: _Luc_ op augustus 13, 2005, 12:20:20 PM
Nee ok maar dan 3 of 4 kleuren (+zwart en wit) lijkt me toch erg druk! Als ik nou die draden aan de achterkant 3 verschillende kleuren geef (geel rood oranje) , de letters wit en de hoofdletters groen of blauw?
Probeer eens, dan kan ik weer commentaar geven :P ;D

Luc

doe jij eerst maar s mee aan fotofix :P

~McDuck*

Als ik vanmiddag tijd heb zal ik eens kijken.

Killerflight

Blauw
Rood is erg mooi
Zwarte achtergrond is ook erg mooi

Sjors

Hot Forum zoekt een nieuw logo!!

Maak voordat Sinterklaas in Nederland komt een nieuw logo voor Hot Forum. Ieder logo zal gebruikt worden!!! En vanaf 11 januari zullen we de beste in gebruik nemen!

Dus maak een logo!!

Killerflight

Hoe lang en hoe breed?
Geef me adobe photoshop met crack en jullie krijgen de mooiste ooit