Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Nieuwe oorlog

Gestart door Chris.B, juni 01, 2005, 16:44:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

wie zou de oorlog winne als het zou gebeuren dat de vs en noord korea in oorlog gaan

noord korea
6 (27.3%)
de vs
16 (72.7%)

Totaal aantal stemmen: 18

Chris.B

Het schijnt dat de relatie en Noord-Korea steeds gespanner wordt praat er hier over wat jij ervan denkt wie er gaat winne

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

voor alle besproken argumenten... zie caf?...

Chris.B

weet je joost die argumenten zijn niet helemaal correct want 1 china onderhandeld nu met noord-korea voor de vs 2 het leger van noord korea is verouderd

Westside!!!

Ik

vind jij 3 maanden oud...??

Chris.B

ik heb het niet over het bouw jaar maar over het type

Westside!!!

Ik

ze hebben AK's hoor...

Chris.B

nou ak zijn niet echt de wapens waarmee je de amerikanen kan verslaanen hun sterkste tank kan de de amerikaanse tank niet aan kijk maar naar de golfoorlog daar werden die 2 tanks ook al tegenover elkaar gezet en nee ik ben niet voor de vs op dit moment ik aanschouw gewoon de realitweit

Westside!!!

Monique

wat ik erover denk? ze moeten normaal doen! wat heb je nou aan oorlog!? en degene die begint moet verliezen
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Chris.B

zeg dat maar tegen hen

Westside!!!

Ik

ja das waar ja maar amerika begint al een beetje...

Chris.B

noord korea is begonne in feite

Westside!!!

EvaiN

btw ak's zijn nog steeds goede tegenstanders van de m16's van de VS or, want de AK doet het altijd wanneer dan ook en de m16 loopt heel vaak vast hij schiet wel wat nauwkeuriger maar daar heb je niets aan als hij vast loopt

Basara

AK is simpelweg goedkoop en betrouwbaar.

en we zouden allemaal verliezen aangezien korea of amerika uiteindleijk wel met grof bommenwerpen zal beginnen, uiteraard beantwoord door de ander.

atoombommen voor teh win

Ik

idd ja... maar als china en amerika en noord-korea allemaal atoombommen gebruiken... dan leeft er niemand meer op aarde en ook helemaal geen plantje meer over...  :-X :-\ :-[

Chris.B

miskien had je het niet door maar china zal niet meedoen in die oorlog en als ze zouden meedoen dan aan de kant van de vs want zij hebben de olie die china nodig heb voor hun groei van hun economie

Westside!!!