Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Nieuwe oorlog

Gestart door Chris.B, juni 01, 2005, 16:44:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

wie zou de oorlog winne als het zou gebeuren dat de vs en noord korea in oorlog gaan

noord korea
6 (27.3%)
de vs
16 (72.7%)

Totaal aantal stemmen: 18

Ik

wat d8 je van rusland... en saudie-arabie... die geven ook een ardig deel hor... om maar op te houden over japan...

Chris.B

hoe bedoel je een groot deel ik hoop dat je weet dat irak de grootste olievooraad heeft van de wereld

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Monique

wat jullie ook zeggen :P jullie zijn het toch niet met elkaar eens.. ook een soort oorlog ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Killerflight

De VS wint natuurlijk.
Nu is het niet Nk maar MO waar ze tegen moeten vechten en dan verliest USA

Luc

De vs natuurlijk.... ome bush spant wel wat balken ellendetjes en nog meer van dat soort types voor zn oorlogs wagentje ;)

Killerflight

lol idd usa komt gewoon met een vliegdekshchip naar ze toe en bombardeer korea in 1 sec
en komen ze met een atoombom dan is heel midden oosten eindelijk weg

Chris.B

was t maar zo makkelijk maar ja als de usa richting een wereld oorlog wilt dan mot ie vooral misbruik blijve make van zn macht maar winne dat doen ze niet ik denk dat de vs makkelijker te breken zijn dan staten zoals korea en irak(jullie denken nou vast van irak is verslagen maar das niet helemaal waar de vs zijn nog steeds in oorlog)

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Killerflight

ik geef toe usa zijn noobs
als ik een leger leidde irak zou amper 1 cm bij me land komen ik bombardeer ze gelijk met 10 kernbommen

Chris.B

als jij 10 kernbome zou dumpe dan zou je er zelfs in de vs last van hebbe niet erg maar wel een beejte last maar ja ze zijn die dingen aan t ontmantele same met rusland dus dat oorlogs verziekende wapen is er strax ook niet meer(tenminste in de hande van de vs en zijn bondgenote)

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Killerflight

ah man een ding is dan wel irri als ze de grootste olievaten hebben vd wereld
luchtvervuiling is dan erg
en amerika kan niet zonder olie

Chris.B

 ;)de hele wereld is afhankelijk van die olie kijk maar is wat er met de economie gebeurt is door de olie prijs en die is weer gestegen door die kut oorlogen en die orkaan duzz we zijn te afhankelijk van de olie.maar vooral china neemt die olie steeds meer tot zich door de groeiende economie daar en tevens is china de tegenhouder van de oorlog tegen noord korea

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Killerflight

idd dats waar het is ook te duur tegenwoordig alles

Lenwë Culnámo

wow wat een grootpraat hier!!!
Het is geen kwestie van een atoombommetje hiet en een atoombommetje daar.
Als de VS Noord Korea binnen zou vallen (niet dat daar op het moment een reden voor is!!!) , dan zouden ze dat met enige strategie doen.
En niet door er 2 atoombommen op te gooien.
Dat zou trouwens het eind van onze vredelievende wereldje kunnen zijn ;)!

Killerflight

Vredelievende wereld
Man we leven op een ....... tijdbom

1 : Yellow Stone Park Giga Vulkaan
2 : oorlog tussen de vs en russia of midden oosten(3de wereldgolfoorlog bv)
3 : terrorisme en moorden
4 : Gat door de ozonlaag

Een ding de wereld gaat er gewoon aan
Maximaal nog 20 jaar en daarna gaat et echt slecht of is de aarde adios amigo

Lenwë Culnámo

of course!!!
gat in de ozonlaag: pas is bewezen dat de ozonlaag nu dikker is dan ooit!
Giga vulkaan: Zeker je grote voorbeeld  :P
terrorisme en moorden: daar werkt de VS al aan.
oorlog tussen vs en rusland: Je bedoelt de koude oorlog? Dat was geen echte oorlog en het is al verleden tijd.
Ik denk dat het wel mee valt!
20 jaar? Kom op zeg!!!  >:(