Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Nieuwe oorlog

Gestart door Chris.B, juni 01, 2005, 16:44:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

wie zou de oorlog winne als het zou gebeuren dat de vs en noord korea in oorlog gaan

noord korea
6 (27.3%)
de vs
16 (72.7%)

Totaal aantal stemmen: 18

Killerflight

Zo deze topic is dus weer terug.
Logisch dat meer mensen op de vs stemmen dan op korea.
Eigenlijk is dit een kei oude topic je moet USA vs MO(middel oosten).
Want nu is er oorlog tussen die 2 staten. Want de meeste terroristen komen daar vandaan.

SaiKano

Wie zal winnen ??

Nou niemand :-\ ze gaan beiden verliezen, wat winnen ze nou door eigen mensen te verliezen?

Oorlog is BS.

Killerflight

Aha dats waar maar geef toe oorlogspellen zijn leuk!

Chris.B

Citaat van: Killerflight op december 12, 2005, 16:47:34 PM
Zo deze topic is dus weer terug.
Logisch dat meer mensen op de vs stemmen dan op korea.
Eigenlijk is dit een kei oude topic je moet USA vs MO(middel oosten).
Want nu is er oorlog tussen die 2 staten. Want de meeste terroristen komen daar vandaan.

Nou de oorlog tegen irak is niet omdat er veel terroristen vandaan komen want das pure onzin.En dat terroristen uit alleen islamitische lande komen of molsim zijn is ook onzin kijk maar naar wie president is van de VS:George W. Bush.Als je de ideeen van de terrorist en hem goed vergelijk zie je alleen maar overeenkomste.BV terroristen met islamitische terroristen verzetten zich tegen wereldwijde macht van de VS en zijn bondgenoten en de wereld bevrijden van mensen dat gespuis is in hun ogen.Meneertje president wil juist zijn macht uitbreiden door zn tegenstanders uit te schakele of juist landen aanvalle die ooit een gevaar waren maar niet meer en het gewoon aanvalle zonder goeie reden(zie irak de echte reden dat de VS daar zitten is om olie en macht)dus we zijn net zo slecht bezig.En dit topic is gemaakt voor een oorlog die al een paar keer in de gedachte geweest van Mr Bush maarja zn geld is op en zijn eigen land ligt als t waren in puin en een oorlog die veel slachtofers gaat eisen en waarschijnlijk uitmont in een 2e vietnam of erger 3e wereld oorlog dus het gebeurt voorlpig niet maar komt waarschijnlijk wel als t aan de grootste dombo's die er bestaan ligt(ze zijn niet echt intelligent nee de meeste echte uitvinding kome niet uit de VS maar naar lande in Azi? of Europa(wij Nederlanders mogen trots zijn wij hebben echt heel veel uitgevonde vooral op t gebied van bouwkunde))Ja ik ben Anti-Amerikaans is wel duidelijk maar Amerika wordt in leven gehoude door Allianties en Geld uit t buitenland ze kunne niet zonder ons want dan zou t zo verandere in een 3e wereldland en kleine stukjes grond dus voor de mensen die overtuigt zijn dat Amerika wat is bedenk wel dat Amerika half dood zal zijn zonder ons en nix waard is als er een goede oorlog tegen hun zou kome(er zijn geen voorbeelde op dit gebied want ze zijn nooit echt aangevalle maar ze hebben teveel eigendunk en dat is hun einde ook dat er eigenlijk 3 hoofd bevolkings gropen zijn en die kunne het niet altijd even goed met elkaar vinde)

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Killerflight

#49
Irak werdt oorlog gevoerd om de mensen uit handen te verlossen van Saddam Hoessein.
Alle terroristen zijn een soort aanhanger van Osama. PVD had nooti mogen gebeuren 11 sep.
Amerika is inderdaad een rot land om in te leven maar de JSF, B2 en S34 zijn gemaakt door USA.
Door niemand anders daarom vind ik het juist zo cool usa ook door de films.
Nederland is goed als ze niet zoveel kopieren van usa. Zoals PC,TV.
Maar jah de man die ons land een eigen land maakte waar we alles zelfmaakte is door de PHILIPS man.
Jah ik weet ik kraan onzin uit maar daarvoor bestaat deze wereld o.a.
En bush is inderdaad een niet zo'n leuke man

SaiKano

Citaat van: Killerflight op december 13, 2005, 22:44:51 PM
Irak werdt oorlog gevoerd om de mensen uit handen te verlossen van Saddam Hoessein.
Alle terroristen zijn een soort aanhanger van Osama. PVD had nooti mogen gebeuren 11 sep.
Amerika is inderdaad een rot land om in te leven maar de JSF, B2 en S34 zijn gemaakt door USA.
Door niemand anders daarom vind ik het juist zo cool usa ook door de films.
Nederland is goed als ze niet zoveel kopieren van usa. Zoals PC,TV.
Maar jah de man die ons land een eigen land maakte waar we alles zelfmaakte is door de PHILIPS man.
Jah ik weet ik kraan onzin uit maar daarvoor bestaat deze wereld o.a.
En bush is inderdaad een niet zo'n leuke man
Hmm S34??
Bedoel je niet SU-34?
Zo ja dan is die door Rusland gemaakt :-\

Chris.B

Citaat van: Killerflight op december 13, 2005, 22:44:51 PM

Amerika is inderdaad een rot land om in te leven maar de JSF, B2 en S34 zijn gemaakt door USA.


schaam je denk je nou echt dat de VS de JSF in zijn 1tje ontwikkeld?de meeste geld en techniek komt uit Europa.En de JSF is nog niet eens klaar en de VS willen steeds meer van het project af omdat hun geld een beetje opraakt duzz gaat Mrtje Bush bij Bv:ons slijmen of we wat meer willen doen van t project.Hieruit blijkt maar weer dat Amerikane gierige domme mensen zijn en dat er mensen overschaten wat de VS kunnen en Hun eigen land gigantich onderschate.Zal ff een voorbeeld geven van hoe techniesch ze zijn(niet duzz)het hele ruimtevaart project van ze is mogelijk gemaakt door dingen uit 2 landen namelijk duitsland en rusland zelf hebben ze het door ontwikkeld maar niet zelf uitgevonden de enigste dingen waar ze een beetje trots op mogen zijn is dat van de pc en tv de rest had het buitenland als eerst of uitgevonden en gedeelt.

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Killerflight

Jo de pc, het belangrijkste wat er is, is wel 100% door hun uitgevonden. Chek www.wikipedia.nl en ook internet.
Dus USA heeft tochecht wel wat zelf gemaakt. Lol zij hebben ook kei gafe auto's als de chevro en saleen.

Chris.B

 :-\de pc het belangrijkst dat is toch niet echt op zich tjah ik kan niet anders zeggen het heeft ons aller leven verpest ja ook de mijne waarschijnlijk zouden we veel beter afgeweest zonder de personal computer ;)kijk naar de arme lande naar gedeeltes waar geen hongersnood is maar ook niet teveel geld daar zijn ze gelukkig met wat ze hebben en hebben genoeg plezier terwijl continu blijven klagen over dat ons leven kut is das dus niet waar drm ben ik tegenwoordig positief tegenover alles.Maar de mensen daar kunne leven zonder TV en PC dus wij ook het is duzz bij lange na niet e het belangrijkst ook dit wijst weer dat Amerika als t waren slecht is in t vergalle van levens

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Eliwood

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla kan je het niet samenvatten?

Killerflight

Jo wat veel gezeik Chris B.
Ze kunnen mij zelfs wakker maken uit een coma voor de pc.
Maar BACK TO TOPIC

Lies

Citaat van: Chris.B op december 15, 2005, 22:35:24 PM
[.....]

Het is wel waar, op school moeten we een energiebesparendhuis maken.. en dan bedenken die mensen hebbe geen computer is veel energie.. maar dan realiseer je je eigelijk..
Heel veel mensen hebben helemaal geen computer!
en dat te bedenken dat wij tv en computer bijna niet meer kunnen wegdenken.. ik zou me zelf bijna dood vervelen als t dr niej was...


Killerflight

Als het er niet was. Eind van het jaar. De pc kan lekker kaboem gaan. Vuurwerk RULESSS.

SaiKano

Ligt het aan mij of willen die Americanen graag oorlog??

Chris.B

nee het ligt niet aan jou jammer genoeg ze wille gwn macht hebben en ze kunne nu die macht krijgen doordat de sovjet unie er niet meer is  :( :( :( :( :(

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!