Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Nieuwe oorlog

Gestart door Chris.B, juni 01, 2005, 16:44:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

wie zou de oorlog winne als het zou gebeuren dat de vs en noord korea in oorlog gaan

noord korea
6 (27.3%)
de vs
16 (72.7%)

Totaal aantal stemmen: 18

Killerflight

Lol alle landen zijn zwak, 1 kernbom en adios wereld. Die terroristen winnen het toch tegen USA. Daar is USA toch veelste dom voor.

Luc

Citaat van: Killerflight op december 18, 2005, 10:25:40 AM
Lol alle landen zijn zwak, 1 kernbom en adios wereld. Die terroristen winnen het toch tegen USA. Daar is USA toch veelste dom voor.

1 kernbom zl de wereld niet vernietigen hoor... hoogstens al het leven...

Killerflight

Doe gewoon 3 bommen
Chemical Missle
EMP missle
Nuclier Missle

Dan is wel alles dood.

Chris.B

 :-\ ik weet niet hoe jij denkt maare t leven zal echt niet ophouden met 3 simpele bommetjes die miskien een middelgroot land plat kan krijgen maar niet de wereld kijk maar naar de komeet die een einde maakte aan dino's 25% van alle levende wezens overleefde het en die komeet had meer kracht dan alle bome bij elkaar die we nu hebbe  ;)

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Killerflight

Een komeet is inderdaad veel krachtiger. Dat is wel zo. Dus laten we zorgen dat die ene komeet die USA aant onderzoeken is hier naar kom. Adios wereld eindelijk.

Chris.B

 :-\ ben jij zon doomdenker :-\

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

SaiKano


Killerflight


SaiKano

Leave one alive and he/she will be the last love song on this little planet :P

Luc

Van mij mag t wel gebeuren hoor :P maar alleen als ik heeel oud ben en al mijn geliefden niet meer leven.... :P enzo :P (heb ik dat ook weer meegemaakt :P )

Killerflight

Neeh het moet nu gebeuren, dan gebeurt er tenminste wat actie in nl.
Jammer dat je een hoge opleiding moet hebben.
Anders zal ik in het leger zitten om de M42 abrams tanks te besturen.

SaiKano

Dan ga ik in A-10 om jou te killen :P

Killerflight

Lol dan pak ik weer zo een Anti air wagen en dan dood ik jou.

Of ik pak een cobra. I AM THE BEST IN A COBRA HELI.
Ik ben kei goed erin op BF2 als cobra vlieger, ga amper of nooit dood alleen door TK's of opeens aanvallen.

Lies

Nouja doe eens lief tegen elkaar! :P TIs bijna kerst hoor :)
en anders strooit ik elfen slaappoeder over juliej heen, ::) zodat julie zo lang slapen en alle nare gedachten weg zijn :P *

SaiKano

#74
Citaat van: Trancekill op december 19, 2005, 18:58:34 PM
Lol dan pak ik weer zo een Anti air wagen en dan dood ik jou.

Of ik pak een cobra. I AM THE BEST IN A COBRA HELI.
Ik ben kei goed erin op BF2 als cobra vlieger, ga amper of nooit dood alleen door TK's of opeens aanvallen.
Hmm Cobra hahahahahah man helis hebben een zeer kleine kans tegen straaljagers :P (nou misshien een kans van 0%)


Ik pak me F-22 Raptor en ik vlieg richten jou maar jij ziet niks op radar ik zet me rakket op sherp ik maak me luik open waar die rakket zit dan zie je iets op radar ik shiet die rakket dan zie je 2 dingen op radar ik doe me luik dicht dan zie je maar 1 ding op radar en die ding knalt je zo uit licht :P