Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Nieuwe oorlog

Gestart door Chris.B, juni 01, 2005, 16:44:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

wie zou de oorlog winne als het zou gebeuren dat de vs en noord korea in oorlog gaan

noord korea
6 (27.3%)
de vs
16 (72.7%)

Totaal aantal stemmen: 18

Chris.B

 ;) lol wij mensen zijn al bezig met een ijstijd te maken voor ons zelf naarmate de poolkop verder smelt zal het hier in europa steeds kouder worden aangezien de golfstroom afkoelt door de steeds verder komende ijsschotsen duzz de CO2 gehalte is dan nog steeds hoog en met een vulkaan uitbarsting zal t zelfs nog meer stijgen na een loop van tijd wordt t niet warmer door CO2 maar kouder

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Eliwood

dan ben ik al dood en wat maakt het uit de antichrist moet nog komuh toch?
als ik maar geloof en red alert kan spelen dan vind ik het goed

Killerflight


Lenwë Culnámo

Citaat van: Chris.B op december 20, 2005, 21:35:34 PM
;) lol wij mensen zijn al bezig met een ijstijd te maken voor ons zelf naarmate de poolkop verder smelt zal het hier in europa steeds kouder worden aangezien de golfstroom afkoelt door de steeds verder komende ijsschotsen duzz de CO2 gehalte is dan nog steeds hoog en met een vulkaan uitbarsting zal t zelfs nog meer stijgen na een loop van tijd wordt t niet warmer door CO2 maar kouder
Als het kouder word daalt het CO2 gehalte. Dat is altijd al zo geweest en het is wetenschappelijk bewezen. Het is trouwens ook andersom zo: als het CO2 gehalte stijgt wordt het warmer en als het daalt wordt het kouder.

En waar blijft de defenitie van een super vulkaan?

Killerflight


Luc

alsof een vulkaan de wereld kapot kan maken :-\

Lenwë Culnámo

Citaat van: _Luc_ op december 22, 2005, 18:04:49 PM
alsof een vulkaan de wereld kapot kan maken :-\
lol, daarom wacht ik ook op een defenitie van een super vulkaan.
Even kijken of die bestaan.

Luc

haha ja dat begreep ik al ja :P

Killerflight

chek www.wikipedia.nl daar staat et wel

ah maar als een vulkaan het niet is dan is het wel oorlog

Chris.B

Citaat van: Lenw? Culn?mo op december 21, 2005, 21:52:39 PM
Citaat van: Chris.B op december 20, 2005, 21:35:34 PM
;) lol wij mensen zijn al bezig met een ijstijd te maken voor ons zelf naarmate de poolkop verder smelt zal het hier in europa steeds kouder worden aangezien de golfstroom afkoelt door de steeds verder komende ijsschotsen duzz de CO2 gehalte is dan nog steeds hoog en met een vulkaan uitbarsting zal t zelfs nog meer stijgen na een loop van tijd wordt t niet warmer door CO2 maar kouder
Als het kouder word daalt het CO2 gehalte. Dat is altijd al zo geweest en het is wetenschappelijk bewezen. Het is trouwens ook andersom zo: als het CO2 gehalte stijgt wordt het warmer en als het daalt wordt het kouder.

::) oke verklaar jij dan maar is de sterke daling van de temperatuur na de laatste komeet inslag toen kwamen er vele tone stoffen in de lucht ook veel meer CO2 dan dat er nu in de lucht zit ::)

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lenwë Culnámo

haha.
ik denk dat die komeet er nooit is geweest :P.
Maar de hoeveelheid stof in de atmosfeer zou zo groot zijn geweest dat die geen zonlicht doorliet, en dan word het kouder. Kan niet simpeler!!! ;)

Chris.B

lol nou het is wetenschapelijk al bewezen dat die komeet er geweest is en over dat er zoveel stof was dat er geen zonlicht meer op het aardoppervlakte das ook iets teveel van het goede want leven heeft zonlicht nodig maar er is zkr minder zonlicht doorgekome maar niet geen zonlicht en over dat CO2 alleen de boel warmer maakt is onzin aangezien in bepaalde perioodes met minder CO2 het warmer was dan nu maar zoals ik zij hoe meer CO2 in de lucht komt des te kouder het word hier in europa aangezien er dan steeds meer ijs in de warme golfstroom zou komen die zorgt op dit moment nog een verschil van 5 a 10 graden want vraag je maar is af hoe dat komt dat het hier warmer is dan in canada terwijl we op dezelfde hoogte zitten.dat wat ervoor zorgt zal langzaam afkoelen door het ijs wat er in zal komen of in ieder geval kouder water wat het doet afkoelen

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Luc


Killerflight

Ah idd luc off topic.

Maar wat valt er nog te babbelen over een nieuwe oorlog topic waarvan de poll 50 jaar oud is

SaiKano

Die aanslag op world trade center heeft USA zelf gedaan.......
En gaven schuld aan Bin Laden..... (btw ik ben tegen hem niet voor hem :P)