Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Duke Nukem, Rise of the Triad

Gestart door ~McDuck*, juni 07, 2005, 20:22:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

"Duke Nukem Forever zal uitkomen wanneer de makers klaar zijn" zo zeggebn de makers van Duke Nukem Forever.

Geef je mening over het spel Duke Nukem.

http://www.3drealms.com/duke4/

~McDuck*

Ken je deze klassieker? nee, ik denk het niet.
Lees er maar eens wat over op deze site en geef je mening + of je de klassieker kent of niet.

http://games.moddb.com/69/

EvaiN

duke nukem 3d was 1 van de beste spellen OOIT, het is jmmr dat ze duke forever nou nie uitbrenge  :'( >:( :(

~McDuck*

Citaat van: Longbow op juni 08, 2005, 14:38:47 PM
duke nukem 3d was 1 van de beste spellen OOIT, het is jmmr dat ze duke forever nou nie uitbrenge  :'( >:( :(
ze brengen hem wel uit hor...alleen pas als hij klaar is.

djwimmy

wa is duke nukem.wa vor soort spel en genre.
Posten hier posten daar we posten overal!!

djwimmy

ziet er wel leuk uit.Speel jij het.

~McDuck*

haha...ik heb het lang geleden gespeeld. maar de graphics zijn te oud en daardoor vind ik de gameplay te min geworden. maar vroeger was het egt een topgame!

~McDuck*

een FPS. een egte klassieker!

djwimmy

djwimmy

~McDuck*

Citaat van: wimmy op juni 20, 2005, 10:36:49 AM
ow ja da kan
graag geen reactie van: ow of lol of andere onzinnige dingen. Dat maakt het makkelijker voor de bezoeken om de discussie te lezen

~McDuck*

ow srry!

FPS=First Person Shooter

Sjors

Citaat van: Longbow op juni 08, 2005, 14:38:47 PM
duke nukem 3d was 1 van de beste spellen OOIT, het is jmmr dat ze duke forever nou nie uitbrenge? :'( >:( :(

duke nukem 3d, was ook zelfs een van de eerste shooters die ik gespeeld heb denk ik. Is al een heel oud spel, maar heb er dagen, weken en maanden spel plezier mee gehad

~McDuck*

Ja, het was toen ook zo'n geweldig spel :P het draaide zelfs op een Pentium met 60 Mhz :P

EvaiN

ik heb het ook maanden/jaren gespeeld met een paar vrienden, was 1 van men eerste shooters, o die goeie ouwe tijd  ;)  :P nee maar het was gewoon een heel goed spel, je kon het zelfs over lan spelen